CosmeticBusiness i HPCI łączą siły w Warszawie!
Tegoroczna, szósta już edycja HPCI Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference była wyjątkowa i inna od poprzednich pod tym względem, że towarzyszyła im pierwsza edycja targów CosmeticBusiness Poland (28-29 września 2016 r.). Takie połączenie dało możliwość poszerzenia oferty obu wydarzeń, zgromadzenia w jednym miejscu jeszcze większej ilości firm, co przełożyło się z pewnością na większą ilość rozmów, nawiązanych kontaktów, a myśląc długofalowo – transakcji biznesowych.
Beauty Innovations 2019 za nami!
Antybiotyki – cudowny lek, któremu zawdzięczamy...
Biolumo publikuje raport "Dostępność szybkiego...
Geneza antybiotykooporności – czemu antybiotyki...
Biomed Lublin oddala od siebie piętno bankructwa i...
Rozwijasz projekt, którego część stanowi obszar...
Tak zaczyna się rozwój polskiej biotechnologii...
Kongres Biogospodarki 2018 przechodzi do historii...
Naukowa Fundacja Polpharmy otwiera KONKURS pt...
Międzynarodowy Kongres Biogospodarki już za kilka...
O innowacjach i inwestycjach w zdrowie. Roche...
Rutynowe testy wag laboratoryjnych
Biotechnologia w Pałacu Prezydenckim [VIDEO]
Tomasz Szacoń radzi, jak współpracować z sieciami...
Ustawa o produktach kosmetycznych – kiedy wejdzie...
Multipleksowe testy diagnostyczne w formacie...
Konserwanty w kosmetykach – czy są nam potrzebne...
Sprawdź, co się działo na Beauty Innovations 2018
O biotechnologii, moście innowacji między Polską a...
Genomtec wyznacza kierunki w tzw. smart rolnictwie...
Nagroda Europejskiego Wynalazcy 2018: Internauci...
Nie każdy chory po przeszczepieniu szpiku...
Jakie są największe problemy laboratoriów...
"Destination: Mars" zachęca dzieci do odkrywania...
Prof. Zbigniew Brzózka opowiada o platformie...
Prezentacja pomieszczenia clean room, cz. 2...
Praktyczne aspekty pracy w clean room, cz. 1...
Nanoimager: nowa era w dziedzinie mikroskopii...
Bio-Tech Vlog #18 - marihuana na giełdzie...
Jak powstają leki? – wyjaśnia dr Krzysztof Brzózka...
Jeden doktorat z chemii, biologii i nauk...
Prof. nadzw. dr hab. n. med. Zbigniew Żuber...
Nowa terapia komórkami macierzystymi wchodzi w...
Biospołeczność "po łódzku"! Eksperci podsumowują V...
Biotechnologia na salonach cz. 3 – relacja z...
Targi HPCI i CosmeticBusiness znowu razem! – głos...
Przyszłość nanomateriałów w kosmetykach
Pracownia Indywidualnych Implantów Medycznych...
OncoArendi Therapeutics na radzie globalnych...
Mabion S.A. na ostatniej prostej do zakończenia...
24 czerwca br. zakończyła się IX Międzynarodowa...
Celon Pharma rozpoczyna proces rozbudowy swojego...
Polpharma Biologics jako pierwsza w Polsce połączy...
Druga edycja targów CosmeticBusiness Poland przed...
Tym żyje Branża - projekt ustawy o produktach...
Rozporządzenie REACH – 31 maja mija termin...
Czy sztuczna macica jest szansą dla wcześniaków?
BioForum 2017 otwarte na studentów!
„Endotheliocentryczne” spojrzenie na rozwój chorób...
Poszukiwany, poszukiwana - rekrutacja w branży...
Przeczytaj i zobacz, jak było w tym roku na...
[VIDEO] W pułapce średniego rozwoju - jak...
Videorelacja z Konferencji JCI
Provital Group - zawsze o krok przed trendami w...
PCC Exol - największy w Polsce producent...
Ważne decyzje Kongresu Biogospodarki
Aston Chemicals – dystrybutor surowców...
Wirus Zika w Polsce – Anders Widell ostrzega!
Wszędzie dobrze, ale w Wilnie (?!) najlepiej…
Jak aplikować na stanowiska w firmach...
Pół świnia-pół człowiek czy mała świnka z ludzkim...
Wyniki „Master of Innovation” - konkursu na...
Niepłodność plagą zdrowotną XXI wieku
Koniec z teorią nad komercjalizacją bada...
"Adoptuj życie" zanim się narodzi
Bioforum wróciło tam, gdzie jego miejsce!
FameLab czy ShameLab?
Dla Salonu + Biotechnologia.pl = klip z Beauty...
Konserwanty wielofunkcyjne jako jedno z rozwiąza...
Szkodliwe dla środowiska mikrogranulki w...
Wstydliwe badanie ratujące życie
Rusza konkurs Prix Galien Polska 2016!
Chikungunya- tajemniczy wirus, o którym wiemy...
Quo vadis młody biotechnologu?
Zakażenia HIV i HCV wśród użytkowników narkotyków
Zewnątrzkomórkowe RNA w progresji i diagnostyce...
Rzadkie typy wirusowego zapalenia wątroby
Nowe technologie w diagnostyce WZW C
iLiver- aplikacja dla Twojej wątroby
Centrum Diagnostyki i Terapii Onkologicznej w...
HCV - podstępny zabójca
ADHD – objawy, leczenie i postępowanie
Innowacyjny biobiznes bez kompleksów
Contract Research Organizations i ich słowacki...
Biosaxony Biotechnology
Polscy biotechnolodzy poszukują możliwości w...
Lecz się odpowiedzialnie
Krótko lecz na temat w konkursie 3MT®
Biotechnologu, chroń swoje wynalazki!
Boost Biotech Polska
Wyhoduj sobie spirulinę
Balon żołądkowy zatwierdzony w terapii otyłości
Pierwszy lek 3D zatwierdzony!
Czym jest biochirurgia?
Branża "life science" rozwija się szybciej ni...
Rozwiń skrzydła w Chinach!
Laboratorium Pomorskiego Parku...
Nervoplastica
Pięta Achillesowa wirusa Ebola?
Proces projektowania i wprowadzania nowych leków...
Nowa era dla sterylizacji w laboratorium
Wibrujące pióro ARC stworzone dla chorych na...
Pierwszy generyczny lek na SM zatwierdzony przez...
Superimplant pomoże przejrzeć na oczy
Chromatografia, czyli cuda w laboratorium
Sukces polskiej medycyny nuklearnej
Suplementacja wapnia zdecydowanie nie dla każdego
Wrocław, maj i święto sektora life science
Niski poziom witaminy D może sprzyjać cukrzycy...
Czas na lab! Eurolab!
Probiotyki mogą szkodzić?
Zioła dobre na chorobę duszy
Skóra, rana i hemostaza, czyli do wesela się zagoi
Alergiku! Czy steryd wziewny to samo zło?
Zakochaj się w... buraku ćwikłowym
Czy inteligentna kapsułka zastąpi zastrzyk?
Gdy ból nie ma końca…
BiotechTV: Popularyzacja nauki w Polsce
Noc Biologów, czyli mali i duzi ruszają po wiedzę
BiotechTV: Patent czy sprzedaż własności...
Diagnostyka molekularna
Epigenetyka w pigułce
Prokariotyczny system toksyna-antytoksyna
Biotransformacja w teorii i praktyce
Dlaczego Polacy się nie chwalą?
Lecytyna na kłopoty z pamięcią
Angiogeneza i nowotworzenie
Modele zwierzęce chorób neurodegeneracyjnych
Jak bardzo rośliny mogą być plastyczne?
Potencjał drzemiący w algach
Biokataliza to biotechnologia w czystej formie
EduLab, miejsce dla fanów doświadczeń chemicznych
Bioinformatyka i jej perspektywy
Nadzieja dla chorych na Alzheimera
Nukleolina i jej rola w nowotworzeniu
Medycyna regeneracyjna
Nieśmiertelność, skóra i teoria telomerowa – co je...
Krystalografia według prof. Ady E. Yonath
Sposób na zdrowe jaja i kurze mięso
Cholesterol nie taki zły jak go malują
Alternatywa dla antybiotyków?
Lek Lyrica – blockbuster z polskim wkładem
Jak powinien wyglądać transfer technologii?
Anaplazja, aplazja i metaplazja – plastyczno...
Przyszłość Polski zależy od kreatywności Polaków...
O aparaturze do wieloparametrycznej analizy...
HPCI 2014 w pigułce
mgr Leszek Pryszcz o mykologii i bioinformatyce
Ryzykowne inwestycje
Ojciec chrzestny klonowania – Noblista sir John...
Ciemna strona długiego życia
MERCK kupi SIGMĘ-ALDRICH. Wielki deal na globalnym...
Medycyna sądowa od podszewki – rozmowa z dr...
Zatrudnienie w Polsce – rozmowa z Iwoną Szulc...
"Zrezygnowanie z GMO byłoby cofnięciem si...
Technologia ustalenia ojcostwa
Diagnozowanie chorób na podstawie analizy oddechu
Dlaczego warto inwestować w sektor Life Science?
Znaczenie rybosomów w terapii antybakteryjnej
Rozpoczęcie Kongresu BIO 2014
Anielskie wsparcie dla biznesu
Wady i zalety notowania na NewConnect w pigułce
Polpharma – nowoczesne laboratoria
GMO oczami blogera – rozmowa z dr. Wojciechem...
Nowości w polskich produktach weterynaryjnych
Postęp rodzi w nas potrzebę zmian – rozmowa z...
Polski innowacyjny lek na łuszczycę nagrodzony
Renaturacja białek rekombinowanych? Polscy...
Aż podskoczy ciśnienie!
Jak zmieni się Dolina Krzemowa?
Bioemprenedor XXI – szansą dla biotechnologicznego...
Modele anatomiczne drukowane za pomocą drukarki 3D...
Jak ugryźć raka
Jak możemy wykorzystać wiedzę o angiogenezie w...
Polpharma rozpocznie produkcję leków biopodobnych...
Innowacyjne start-upy czynnikiem przyciągającym...
Steven Burrill: Inwestować czy nie inwestować?
Już jutro BioForum!
Epidemiologia chorób zakaźnych w krajach...
Kilka słów o lobby antyszczepionkowym
Czym jest epidemiologia?
Problemy z edukacją w Antiviral Baltic Network...
Za 5 lat biotechnologiczny Google?
Porównania międzylaboratoryjne, w czym problem...
Jak przygotować się do akredytacji PCA?
Probiotyki w alergii – nowatorski projekt...
Jak zmieniają się wymagania rynku wobec pipet?
Jak można unowocześniać pipety?
Jak skutecznie zarządzać informacją laboratoryjn...
TV.Biotechnologia.pl – Urszula Potęga o Targach...
CosmeticBusiness – wielka premiera na polskim rynku!
Organizatorem tej imprezy są Targi Lipskie, klasyfikowane w pierwszej dziesiątce największych ośrodków targowych w Niemczech i w pierwszej pięćdziesiątce wiodących ośrodków światowych. W 2015 r. firma zdobyła po raz kolejny tytuł najlepszego usługodawcy z branży targowej w największym rankingu naszych zachodnich sąsiadów. To właśnie w Polsce Niemcy dostrzegli ogromny potencjał rynku kosmetycznego i miejmy nadzieję, że na stałe zapuszczą tu korzenie.
- Polska jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie, charakteryzującym się ponad 100-letnią tradycją oraz wzrostem PKB na poziomie 3% rocznie. Wiele europejskich marek kosmetycznych wybrało polski rynek jako ważne miejsce dla produkcji swoich wyrobów. Także Targi Lipskie, jako organizator CosmeticBusiness Poland, właśnie w Polsce widzi doskonałe perspektywy na rozwój targów dla dostawców w przemyśle kosmetycznym. Warszawa, z uwagi na swoje położenie geograficzne, stanowi idealne miejsce spotkań przedstawicieli z branży kosmetycznej z regionu centralnej i wschodniej Europy. Łączymy więc potencjał Polski ze sprawdzoną już na niemieckim rynku koncepcją imprezy B2B i organizujemy pierwszą edycję targów dla dostawców z branży kosmetycznej – zapowiadał przed imprezą dyrektor generalny Targów Lipskich, Markus Geisenberger. A co powiedział nam pod koniec drugiego dnia imprezy? Zapraszamy do obejrzenia materiału poniżej.
Poza częścią targową, CosmeticBusiness to także panele konferencyjne. Pierwszego dnia zaproszeni prelegenci poruszyli takie tematy jak: opakowania plastikowe ROLL-ON, technologia RFID w procesach produkcyjno-logistycznych, certyfikacja Ecolabel czy działania niepożądane kosmetyków (wkrótce tekst na naszym portalu). Drugiego dnia konferencja przybrała nazwę Forum Druku Cyfrowego, zatem paneliści opowiedzieli o najnowszych trendach w projektowaniu etykiet i opakowań kosmetycznych oraz starali się wypracować możliwie jak najbardziej doskonałą strategię marketingową dla druku cyfrowego w branży kosmetycznej.
CosmeticBusiness to przegląd pełnej oferty produktów i usług w branży kosmetycznej – od projektowania, przez produkcję, aż po opakowania. Impreza jest już świetnie znana na rynku zachodnim, od lat obecna tam w formie tożsamych targów w Monachium.
HPCI – solidna marka w nowej odsłonie
Organizatorem tego wydarzenia jest SOFW – Verlag fuer chemische, H. Ziolkowsky GmbH, założona w 1874 r. w Niemczech firma zajmująca się publikowaniem książek i czasopism na potrzeby przemysłu kosmetycznego i chemii gospodarczej, m. in. "SOFW Journal", lektury obowiązkowej dla osób zajmujących się recepturowaniem i surowcami. Jest ponadto organizatorem Kongresów HPCI w Indiach, Regionie Bliskiego Wschodu oraz Europy Centralnej i Wschodniej.
- Polska, jeden z liderów rynku kosmetyków i detergentów w Europie, z rocznym obrotem branży szacowanym na niemal 6 miliardów Euro, jest najlepszym miejscem w regionie, gdzie profesjonaliści z branży mogą spotkać się i rozmawiać o biznesie. Mam nadzieję, że wszyscy Państwo spędzicie wartościowy czas na dyskusjach, intensywnych rozmowach handlowych bądź skorzystacie z bogatego programu edukacyjnego – tak na Kongres zapraszał Dyrektor HPCI, Siegfried Fischer. Na miejscu zaś obecny był Robert Fischer, dyrektor naczelny SOFW, który podzielił się z nami swoimi wrażeniami podczas trwania targów. Zapraszamy do obejrzenia kolejnego materiału.
Podobnie jak CosmeticBusiness, tak HPCI dba o bogactwo części edukacyjnej, oferując seminaria techniczne oraz sesje naukowe. Te pierwsze to przede wszystkim prezentacje produktów firm obecnych na targach, które wybrały sposób promocji, oprócz reklamy, zawierający w sobie rzetelne zaplecze merytoryczne. Drugi komponent programu edukacyjnego HPCI skupił się w tym roku na: witaminach stosowanych w produktach kosmetycznych i aktualizacjach dotyczących bezpieczeństwa i zgodności z przepisami unijnymi, strategiach recepturowania i nowych substancjach czynnych, prawie kosmetycznym i perspektywie zmian w nim oraz zastosowaniu komórek macierzystych roślin w dermokosmetykach.
W dalszej kolejność Wystawa i Konferencja HPCI zawita do Mumbaju w Indiach w dniach 2-3 marca 2017 r. oraz do Stambułu w Turcji we wrześniu 2017 r.
Razem – znaczy więcej, lepiej, ciekawiej
Dzięki połączeniu obu imprez udało się stworzyć kompletną platformę prezentującą pełne spektrum producentów kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego. Wspólna oferta jest bogatsza o produkty i usługi niezbędne w łańcuchu produkcyjnym od surowca po gotowy produkt kosmetyczny lub detergent. Podczas tych dwóch dni w Warszawie zaprezentowało się ok. 200-250 wystawców z 30 krajów, przyjeżdżając do stolicy z promocją swoich surowców, opakowań, urządzeń do produkcji i usług. Wśród tych firm znaleźli się również producenci private label, a także dostawcy usług w zakresie badań, bezpieczeństwa i konsultingu. Tyle w teorii, a teraz posłuchajcie co o samym połączeniu obu imprez mówią przedstawiciele wybranych firm, wystawiających się na targach.
Przemysł kosmetyczny w Polsce zdaniem wystawców
Kilkoro z wystawców opowiedziało nam także w kuluarach o tym, jak oni widzą i oceniają przemysł kosmetyczny w naszym kraju.
- Przemysł kosmetyczny w Polsce jest bardzo silny. Jesteśmy wiodącym producentem kosmetyków w Europie. Osobiście szczególnie zauważam tendencję rozwoju segmentu private label i jest to kierunek, w którym zmierza polski przemysł kosmetyczny. Mamy też wiele marek lokalnych z bardzo silną pozycją, śmiało konkurujących z wielkim międzynarodowymi koncernami, nie mając przed nimi żadnych kompleksów. Jestem fanem tego typu rozwiązań i szczególnie im kibicuję – Marcin Siekierski, Technical & Sales Manager, Provital Polska.
- Bardzo dynamiczny rozwój, profesjonalne podejście do długoletniego rozwoju firmy, współistnienie wśród różnych branż – przemysł kosmetyczny w Polsce na tle innych zaliczam do najwyższej półki. Firmy są bardzo dobrze przygotowane do wejścia na rynki zagraniczne, do rozmów i kontaktów handlowych z rynkiem zachodnim. Przyszłość zarówno marek własnych, jak i firm usługowych rysuje się optymistycznie - Magdalena Dziemidek, Prezes Zarządu Targi Lipskie Polska.
- Polski przemysł kosmetyczny jest jednym z najszybciej rozwijających się biznesów w Europie. Co ważne, nie tylko firmy, ale i klienci są nastawieni proinnowacyjnie – wciąż poszukują nowych receptur, formulacji, zaskakują nas na każdym kroku – Agnieszka Cerańska, Area Business Manager.
Portal Biotechnologia.pl objął w tym roku połączoną imprezę HPCI i CosmeticBusiness swoim patronatem medialnym. Niedługo na naszym portalu pojawią się teksty merytoryczne oraz kolejne materiały multimedialne, omawiające szerzej wybrane zagadnienia, które zainspirowały nas na targach.
KOMENTARZE