Druga edycja targów CosmeticBusiness Poland przed nami!
Trwają przygotowania do tegorocznej edycji jedynej w Polsce imprezy targowej dla dostawców dla przemysłu kosmetycznego i detergentowego! Druga edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 27 i 28 września w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas targów CosmeticBusiness Poland organizowanych wspólnie z targami HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference zaprezentowana zostanie najnowsza oferta dla produkcji kosmetyków oraz detergentów, a także inspirujące rozwiązania dla produktów przyszłości. W tym roku swoją ofertę przedstawi wielu nowych wystawców. Imprezie towarzyszyć będzie bogaty program konferencji, a także organizowana po raz pierwszy giełda kooperacyjna (spotkania B2B) dla branży kosmetycznej i detergentowej.
Beauty Innovations 2019 za nami!
Antybiotyki – cudowny lek, któremu zawdzięczamy...
Biolumo publikuje raport "Dostępność szybkiego...
Geneza antybiotykooporności – czemu antybiotyki...
Biomed Lublin oddala od siebie piętno bankructwa i...
Rozwijasz projekt, którego część stanowi obszar...
Tak zaczyna się rozwój polskiej biotechnologii...
Kongres Biogospodarki 2018 przechodzi do historii...
Naukowa Fundacja Polpharmy otwiera KONKURS pt...
Międzynarodowy Kongres Biogospodarki już za kilka...
O innowacjach i inwestycjach w zdrowie. Roche...
Rutynowe testy wag laboratoryjnych
Biotechnologia w Pałacu Prezydenckim [VIDEO]
Tomasz Szacoń radzi, jak współpracować z sieciami...
Ustawa o produktach kosmetycznych – kiedy wejdzie...
Multipleksowe testy diagnostyczne w formacie...
Konserwanty w kosmetykach – czy są nam potrzebne...
Sprawdź, co się działo na Beauty Innovations 2018
O biotechnologii, moście innowacji między Polską a...
Genomtec wyznacza kierunki w tzw. smart rolnictwie...
Nagroda Europejskiego Wynalazcy 2018: Internauci...
Nie każdy chory po przeszczepieniu szpiku...
Jakie są największe problemy laboratoriów...
"Destination: Mars" zachęca dzieci do odkrywania...
Prof. Zbigniew Brzózka opowiada o platformie...
Prezentacja pomieszczenia clean room, cz. 2...
Praktyczne aspekty pracy w clean room, cz. 1...
Nanoimager: nowa era w dziedzinie mikroskopii...
Bio-Tech Vlog #18 - marihuana na giełdzie...
Jak powstają leki? – wyjaśnia dr Krzysztof Brzózka...
Jeden doktorat z chemii, biologii i nauk...
Prof. nadzw. dr hab. n. med. Zbigniew Żuber...
Nowa terapia komórkami macierzystymi wchodzi w...
Biospołeczność "po łódzku"! Eksperci podsumowują V...
Biotechnologia na salonach cz. 3 – relacja z...
Targi HPCI i CosmeticBusiness znowu razem! – głos...
Przyszłość nanomateriałów w kosmetykach
Pracownia Indywidualnych Implantów Medycznych...
OncoArendi Therapeutics na radzie globalnych...
Mabion S.A. na ostatniej prostej do zakończenia...
24 czerwca br. zakończyła się IX Międzynarodowa...
Celon Pharma rozpoczyna proces rozbudowy swojego...
Polpharma Biologics jako pierwsza w Polsce połączy...
Tym żyje Branża - projekt ustawy o produktach...
Rozporządzenie REACH – 31 maja mija termin...
Czy sztuczna macica jest szansą dla wcześniaków?
BioForum 2017 otwarte na studentów!
„Endotheliocentryczne” spojrzenie na rozwój chorób...
Poszukiwany, poszukiwana - rekrutacja w branży...
Przeczytaj i zobacz, jak było w tym roku na...
[VIDEO] W pułapce średniego rozwoju - jak...
Videorelacja z Konferencji JCI
Provital Group - zawsze o krok przed trendami w...
PCC Exol - największy w Polsce producent...
Ważne decyzje Kongresu Biogospodarki
Aston Chemicals – dystrybutor surowców...
CosmeticBusiness i HPCI łączą siły w Warszawie!
Wirus Zika w Polsce – Anders Widell ostrzega!
Wszędzie dobrze, ale w Wilnie (?!) najlepiej…
Jak aplikować na stanowiska w firmach...
Pół świnia-pół człowiek czy mała świnka z ludzkim...
Wyniki „Master of Innovation” - konkursu na...
Niepłodność plagą zdrowotną XXI wieku
Koniec z teorią nad komercjalizacją bada...
"Adoptuj życie" zanim się narodzi
Bioforum wróciło tam, gdzie jego miejsce!
FameLab czy ShameLab?
Dla Salonu + Biotechnologia.pl = klip z Beauty...
Konserwanty wielofunkcyjne jako jedno z rozwiąza...
Szkodliwe dla środowiska mikrogranulki w...
Wstydliwe badanie ratujące życie
Rusza konkurs Prix Galien Polska 2016!
Chikungunya- tajemniczy wirus, o którym wiemy...
Quo vadis młody biotechnologu?
Zakażenia HIV i HCV wśród użytkowników narkotyków
Zewnątrzkomórkowe RNA w progresji i diagnostyce...
Rzadkie typy wirusowego zapalenia wątroby
Nowe technologie w diagnostyce WZW C
iLiver- aplikacja dla Twojej wątroby
Centrum Diagnostyki i Terapii Onkologicznej w...
HCV - podstępny zabójca
ADHD – objawy, leczenie i postępowanie
Innowacyjny biobiznes bez kompleksów
Contract Research Organizations i ich słowacki...
Biosaxony Biotechnology
Polscy biotechnolodzy poszukują możliwości w...
Lecz się odpowiedzialnie
Krótko lecz na temat w konkursie 3MT®
Biotechnologu, chroń swoje wynalazki!
Boost Biotech Polska
Wyhoduj sobie spirulinę
Balon żołądkowy zatwierdzony w terapii otyłości
Pierwszy lek 3D zatwierdzony!
Czym jest biochirurgia?
Branża "life science" rozwija się szybciej ni...
Rozwiń skrzydła w Chinach!
Laboratorium Pomorskiego Parku...
Nervoplastica
Pięta Achillesowa wirusa Ebola?
Proces projektowania i wprowadzania nowych leków...
Nowa era dla sterylizacji w laboratorium
Wibrujące pióro ARC stworzone dla chorych na...
Pierwszy generyczny lek na SM zatwierdzony przez...
Superimplant pomoże przejrzeć na oczy
Chromatografia, czyli cuda w laboratorium
Sukces polskiej medycyny nuklearnej
Suplementacja wapnia zdecydowanie nie dla każdego
Wrocław, maj i święto sektora life science
Niski poziom witaminy D może sprzyjać cukrzycy...
Czas na lab! Eurolab!
Probiotyki mogą szkodzić?
Zioła dobre na chorobę duszy
Skóra, rana i hemostaza, czyli do wesela się zagoi
Alergiku! Czy steryd wziewny to samo zło?
Zakochaj się w... buraku ćwikłowym
Czy inteligentna kapsułka zastąpi zastrzyk?
Gdy ból nie ma końca…
BiotechTV: Popularyzacja nauki w Polsce
Noc Biologów, czyli mali i duzi ruszają po wiedzę
BiotechTV: Patent czy sprzedaż własności...
Diagnostyka molekularna
Epigenetyka w pigułce
Prokariotyczny system toksyna-antytoksyna
Biotransformacja w teorii i praktyce
Dlaczego Polacy się nie chwalą?
Angiogeneza i nowotworzenie
Lecytyna na kłopoty z pamięcią
Modele zwierzęce chorób neurodegeneracyjnych
Jak bardzo rośliny mogą być plastyczne?
Potencjał drzemiący w algach
Biokataliza to biotechnologia w czystej formie
EduLab, miejsce dla fanów doświadczeń chemicznych
Bioinformatyka i jej perspektywy
Nadzieja dla chorych na Alzheimera
Nukleolina i jej rola w nowotworzeniu
Medycyna regeneracyjna
Nieśmiertelność, skóra i teoria telomerowa – co je...
Krystalografia według prof. Ady E. Yonath
Sposób na zdrowe jaja i kurze mięso
Cholesterol nie taki zły jak go malują
Alternatywa dla antybiotyków?
Lek Lyrica – blockbuster z polskim wkładem
Jak powinien wyglądać transfer technologii?
Anaplazja, aplazja i metaplazja – plastyczno...
Przyszłość Polski zależy od kreatywności Polaków...
O aparaturze do wieloparametrycznej analizy...
HPCI 2014 w pigułce
mgr Leszek Pryszcz o mykologii i bioinformatyce
Ryzykowne inwestycje
Ojciec chrzestny klonowania – Noblista sir John...
Ciemna strona długiego życia
MERCK kupi SIGMĘ-ALDRICH. Wielki deal na globalnym...
Medycyna sądowa od podszewki – rozmowa z dr...
Zatrudnienie w Polsce – rozmowa z Iwoną Szulc...
"Zrezygnowanie z GMO byłoby cofnięciem si...
Technologia ustalenia ojcostwa
Diagnozowanie chorób na podstawie analizy oddechu
Dlaczego warto inwestować w sektor Life Science?
Znaczenie rybosomów w terapii antybakteryjnej
Rozpoczęcie Kongresu BIO 2014
Anielskie wsparcie dla biznesu
Wady i zalety notowania na NewConnect w pigułce
Polpharma – nowoczesne laboratoria
GMO oczami blogera – rozmowa z dr. Wojciechem...
Nowości w polskich produktach weterynaryjnych
Postęp rodzi w nas potrzebę zmian – rozmowa z...
Polski innowacyjny lek na łuszczycę nagrodzony
Renaturacja białek rekombinowanych? Polscy...
Aż podskoczy ciśnienie!
Jak zmieni się Dolina Krzemowa?
Bioemprenedor XXI – szansą dla biotechnologicznego...
Modele anatomiczne drukowane za pomocą drukarki 3D...
Jak ugryźć raka
Jak możemy wykorzystać wiedzę o angiogenezie w...
Polpharma rozpocznie produkcję leków biopodobnych...
Innowacyjne start-upy czynnikiem przyciągającym...
Steven Burrill: Inwestować czy nie inwestować?
Już jutro BioForum!
Epidemiologia chorób zakaźnych w krajach...
Kilka słów o lobby antyszczepionkowym
Czym jest epidemiologia?
Problemy z edukacją w Antiviral Baltic Network...
Za 5 lat biotechnologiczny Google?
Porównania międzylaboratoryjne, w czym problem...
Jak przygotować się do akredytacji PCA?
Probiotyki w alergii – nowatorski projekt...
Jak zmieniają się wymagania rynku wobec pipet?
Jak można unowocześniać pipety?
Jak skutecznie zarządzać informacją laboratoryjn...
TV.Biotechnologia.pl – Urszula Potęga o Targach...
- Targi CosmeticBusiness Poland stworzyły na polskim rynku kosmetycznym nowe, istotne dla dostawców dla przemysłu kosmetycznego miejsce spotkania. Ich pierwsza edycja, która odbyła się w 2016 roku, okazała się dużym sukcesem. Pozytywne przyjęcie jej przez wystawców i odwiedzających potwierdza fakt, jak bardzo taka platforma była potrzebna na polskim rynku. Jesteśmy pewni, że również w tym roku impreza spełni oczekiwania biorących w niej udział specjalistów z branży - mówi Markus Geisenberger, Dyrektor Zarządzający Targów Lipskich GmbH - właściciela marki CosmeticBusiness.
Tegoroczna impreza po raz kolejny wspierana jest przez polskie związki branżowe, tj. przez Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego oraz Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego. Dyrektor Zarządzający Targów Lipskich GmbH, Markus Geisenberger dodaje -Cieszy nas bardzo, że nasza impreza wspierana jest przez polskie związki branżowe, oznacza to bowiem, że naszym wspólnym celem jest dążenie do tego, aby targi CosmeticBusiness Poland stały się dla dostawców dla przemysłu kosmetycznego najważniejszą na polskim rynku platformą do nawiązywania kontaktów biznesowych i zawierania nowych kontraktów handlowych.
Przedstawiciele branży kosmetycznej spotykają się w Warszawie
Podczas targów CosmeticBusiness Poland, organizowanych wspólnie z targami HPCI, prezentowana jest kompleksowa oferta z zakresu: surowców, produkcji, opakowań i usług dla producentów kosmetyków i detergentów.
Wielu wystawców, którzy brali udział w premierowej edycji targów, również w tym roku przedstawi swoją ofertę. Z Polski m.in. zaprezentuje się firma Polipack, producent opakowań czy Aniflex, drukarnia specjalizująca się w produkcji etykiet. Producent opakowań – firma Interplast również i w tym roku czeka na swoich klientów na targach CosmeticBusiness Poland. Swoje usługi przedstawią także firmy: Mikrolab oraz Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Ponownie swoją ofertę zaprezentują niemieckie firmy, m.in. RUSI Cosmetic, producent personalizowanych opakowań i systemów do aplikacji kosmetyków dekoracyjnych, Ballerstaedt, producent aluminiowych platynek i urządzeń zgrzewających czy firma Gramß produkująca zakrętki. Po raz kolejny jako wystawca pojawi się również firma Cosmitaly z Włoch, producent na zlecenie maseczek kosmetycznych.
Interesująca oferta nowych wystawców
Wśród tegorocznych wystawców warszawskiej imprezy będzie można zobaczyć wiele nowych firm. Odwiedzający będą mogli po raz pierwszy zapoznać się m.in. z ofertą fancuskiej firmy Maqpro, producenta na zlecenie profesjonalnych kosmetyków do makijażu. Maqpro w swojej bogatej ofercie posiada klasyczne kosmetyki kolorowe oraz szeroki wachlarz produktów do charakteryzacji, wykorzystywanych przez profesjonalistów branży filmowej i teatralnej.
Do grona nowych wystawców należy również niemiecka firma Hopf Packaging, oferująca słoiki, butelki i nakrętki między innymi dla branży kosmetycznej. Firma Coster Tecnologie Speciali z Niemiec przedstawi opakowania aerozolowe, a także innowacyjne rozwiązania związane z napełnianiem aerozoli oraz maszyny dedykowane temu rodzajowi opakowań. Z najnowszą ofertą zaprezentuje się także firma Cosfinity Cosmetic Packaging z Chin, produkująca opakowania oraz wiodący polski producent opakowań PET, firma Masterchem.
Szczegółowe informacje na temat wystawców dostępne będą od 21 czerwca w zakładce „Katalog wystawców 2017” na stronie www.cosmetic-business.pl.
Bogaty program konferencji
Targom CosmeticBusiness Poland towarzyszyć będzie cykl konferencji i wykładów poświęcony tematom istotnym dla branży kosmetycznej i detergentowej. W ramach forum zlokalizowanego w hali wystawienniczej pierwszego dnia targów odbędą się wystąpienia wybranych wystawców. Drugiego dnia w tym samym miejscu odbędzie się organizowane przez firmę Aniflex „Forum Druku Cyfrowego“, podczas którego przedstawione zostaną aktualne trendy w kreacji, personalizacji i produkcji etykiet i opakowań z wykorzystaniem technologii druku cyfrowego. Wśród prelegentów pojawi się m.in. przedstawiciel jednej z czołowych agencji brandingowych w Polsce. Firmy biorące udział w forum będą miały możliwość skorzystania z bezpłatnej konsultacji dotyczącej własnej marki. Na FDC zostaną ponadto zaprezentowane unikalne formy uszlachetniania druku oraz surowce do produkcji etykiet samoprzylepnych dedykowane branży kosmetycznej. Nie zabraknie inspirujących przykładów personalizacji produktów kosmetycznych. Wkrótce opublikowany zostanie szczegółowy plan wystąpień.
Specjaliści ds. rozwoju produktu będą mieli możliwość wzięcia udziału w konferencji „7th HPCI CEE Scientific Conference", która swoją tematyką obejmie naukowe i techniczne aspekty oraz regulacje prawne z zakresu produkcji detergentów i kosmetyków pielęgnacyjnych. Natomiast podczas seminarium „HPCI CEE Technical Seminars" wybrani wystawcy zaprezentują stosowane w ich zakładach technologie i procesy wdrożone do rozwoju produktu.
Nowość: premiera spotkań B2B na CosmeticBusiness Poland
Targom CosmeticBusiness Poland po raz pierwszy towarzyszyć będzie międzynarodowa giełda kooperacyjna (spotkania B2B) dla branży kosmetycznej i detergentowej. Jej organizatorem jest Wrocławskie Centrum Transferu Technologii jako partner międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network (EEN) we współpracy z innymi ośrodkami EEN w kraju i za granicą. Udział w spotkaniach B2B mogą wziąć firmy z sektora kosmetycznego i detergentowego zainteresowane nawiązaniem międzynarodowej współpracy. Spotkania odbywać się będą w dniu 27 września, w dwóch modułach: spotkania między dostawcami dla przemysłu kosmetycznego i detergentowego a producentami kosmetyków i detergentów oraz spotkania producentów kosmetyków i detergentów z potencjalnymi dystrybutorami.
Udział w giełdzie jest bezpłatny. Szczegółowych informacji na temat giełdy udziela pani Anna Pytel, przedstawiciel organizatora: anna.pytel@pwr.edu.pl.
Bezpłatne bilety wstępu na targi
Wstęp na targi jest bezpłatny, po uprzedniej rejestracji on-line na stronie: www.cosmetic-business.pl w zakładce Odwiedzający / Bilety i godziny otwarcia. Rejestracja możliwa będzie od dnia 21 czerwca.
KOMENTARZE