– Przez ostatnie miesiące nasz zespół intensywnie pracował nad wzmocnieniem i zbudowaniem świadomości marki BRASTER na polskim rynku. Na bazie zdobytego doświadczenia dywersyfikujemy kanały dystrybucji poprzez zmniejszenie nacisku na sprzedaż apteczną i skierowanie struktur sprzedażowych bezpośrednio do firm i dużych korporacji, które w ramach CSR będą oferowały system Braster swoim pracownicom. Ponadto w dalszym ciągu kontynuujemy współpracę z jednostkami samorządu terytorialnego. Chcemy coraz mocniej rozwijać kanał sprzedaży B2B, gdyż widzimy jego potencjał oraz dużą efektywność kosztową – tłumaczy Marcin Halicki, prezes zarządu BRASTER S.A.
Na przestrzeni ostatniego roku spółka budowała zarówno świadomość marki BRASTER, jak i prowadziła działania edukacyjne mające na celu uwrażliwienie kobiet jak istotna w walce z rakiem piersi jest profilaktyka. Podejmowane działania zaowocowały m.in. uzyskaniem opinii Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników i umożliwiły uruchomienie kolejnych kanałów sprzedaży urządzenia BRASTER.
Zawarta z Santander Consumer Bankiem umowa potwierdza, że rynek polski otwiera się
na telemedycynę i w perspektywie kolejnych lat ta gałąź opieki medycznej może zyskiwać coraz więcej zwolenników. Zakup systemu Braster przez duże instytucje jest działaniem zamierzonym
i wspierającym zdrowie pracowników, a także podnoszącym świadomość w zakresie profilaktyki badań.
Równolegle spółka prowadzi działania, które zmierzają do wejścia w najbliższym czasie na rynki zagraniczne. W zeszłym miesiącu firma podpisała umowę pilotażową z dystrybutorem z Wielkiej Brytanii. Pilotaż profesjonalny, medyczny i techniczny urządzenia i systemu telemedycznego Braster zostanie przeprowadzony wśród brytyjskich klinik medycznych w pierwszym półroczu 2018 r.
Rozmowy w sprawie sprzedaży lub pilotażu systemu Braster toczą się na wielu rynkach na całym świecie. Aktualnie Braster jest w bieżącym kontakcie z potencjalnymi partnerami z ZEA, Chin, Indii, Argentyny, RPA, Iranu, Malezji i Arabii Saudyjskiej. Na rynku japońskim spółka jest na etapie pilotaży. W Zjednoczonych Emiratach Arabskich trwa rejestracja systemu i zaraz po tym ma ruszyć pilotaż.
KOMENTARZE