Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Dermokosmetyk a rentowność firmy
Dermokosmetyk a rentowność firmy
Dermokosmetyk to produkt, powstały w wyniku ścisłej współpracy dermatologów, chemików i kosmetologów. Jego produkcja jest podobna do procesu powstawania leków wobec czego, nie dziwi fakt, że jest dostępny w aptekach.

Dermokosmetyki tworzy się na potrzeby konkretnych problemów skórnych. Stosowane w nich składniki powinny przejść szereg szczegółowych badań dermatologicznych i udowodnić swoje działania lecznicze, pielęgnacyjne, ochronne, kojące itd. Produkcja dermokosmetyków odbywa się w warunkach sterylnych, przy użyciu wyjątkowo czystej wody bogatej w oligoelementy, unika się za to korzystania z substancji zapachowych, uczulających i podrażniających. Zabezpiecza się je minimalną ilością konserwantów. Omawiane kosmetyki stosowane są w preparatach:

  • Przeciwłupieżowych
  • Dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii
  • Wspomagających leczenie chorób skóry (np.: łuszczyca, trądzik)
  • Dla skóry naczynkowej, odwodnionej
  • Wspomagających produkcję kolagenu w skórze

Pharmena S.A. to spółka biotechnologiczna, której głównym obszarem działalności jest opracowywanie i komercjalizacja innowacyjnych produktów powstałych na bazie opatentowanej fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA. Firma realizuje projekty w obszarach dotyczących m. in.  prowadzenia badań klinicznych nad innowacyjnym lekiem przeciwmiażdżycowym oraz produkcji innowacyjnych dermokosmetyków.

W latach 2015-2018 Spółka zamierza wprowadzić ponad 50 nowych dermokosmetyków, docierając do nowych grup odbiorców, z czego 15 nowych produktów powinno być wprowadzonych już w I półroczu 2015 r. W ocenie Zarządu rozszerzenie oferty powinno skutkować istotnym zwiększeniem przychodów Spółki w najbliższych kilku latach.

- Największe pozytywne przełożenie na nasze przychody w ostatnim kwartale 2014 r. miała wyższa sprzedaż produktów z linii Dermena, oraz promocja produktów dla sieci aptek. Cały czas konsekwentnie rozszerzamy zakres produkcji dermokosmetyków, dla przykładu 9 nowych dermatologicznych produktów spółki wprowadzonych na rynek w latach 2012-2014 zapewniły nam w ubiegłym roku ponad 25% ogólnej sprzedaży-  tłumaczy Konrad Palka, Prezes Zarządu Pharmena S.A.

Z powyższych informacji wynika, że firmy kosmetyczne widzą potencjał w tej gałezi przemysłu.  Do panującej mody na produkty ekologiczne, dolączają dermokosmetyki. Czy ich skład i działanie rzeczywiście świadczą o ich wyjątkowości czy też jesteśmy świadkami kolejnych zabiegów marketingowych w świecie kosmetycznego biznesu?

KOMENTARZE
news

<Czerwiec 2019>

pnwtśrczptsbnd
28
31
1
2
3
4
6
Marketing w branży health&beauty
2019-06-06 do 2019-06-06
8
9
10
11
Beauty Innovations 2019
2019-06-11 do 2019-06-11
15
16
17
18
Innowacyjny Szpital: Matka i dziecko
2019-06-18 do 2019-06-18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
30
Newsletter