Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Kolastyna zawalczy o drogerie i supermarkety
22.10.2008
Giełdowa grupa kosmetyczna będzie zwiększać promocję i sprzedaż w sieciach handlowych.


Obecnie prawie co trzeci kosmetyk Kolastyny trafia na półki supermarketów i sieci drogeryjnych. Zdaniem Jacka Szkurłata, nowego szefa giełdowej grupy, to jednak za mało, skoro Polacy coraz częściej właśnie tam zaopatrują się w kosmetyki.

Planujemy wejść do sieci, w których nas jeszcze nie ma. Natomiast w tych sieciach, w których już jesteśmy, chcemy być lepiej widoczni – zapowiada w rozmowie z „Rz” Jacek Szkurłat, który Kolastyną kieruje od początku września. W zwiększeniu dostaw do supermarketów i sieciowych drogerii ma pomóc rozbudowa działu sprzedaży Kolastyny. Ale nie tylko. Grupa chce też rozwijać współpracę marketingową z sieciami handlowymi, by wzmocnić promocję swych kosmetyków w sklepach. Być może uda jej się to już z nowymi seriami Miraculum, La Rose i Pure Pleasure.

Prezes Kolastyny zapowiada, że w marcu 2009 r. zarząd opracuje strategię działania na najbliższe dwa – trzy lata. Zgodnie z planami Andrzeja Grzegorzewskiego, głównego akcjonariusza i byłego prezesa, a teraz szefa rady nadzorczej Kolastyny, grupa zamierza uzyskać 10 proc. polskiego rynku kosmetycznego (obecnie ma ok. 6 proc.). Chce to osiągnąć zarówno przez rozwój sprzedaży, jak i działania konsolidacyjne w branży.


Źródło: Rzeczpospolita

KOMENTARZE
news

<Wrzesień 2025>

pnwtśrczptsbnd
1
2
3
4
CosmoPharm Pack Expo 2025
2025-09-04 do 2025-09-06
MEDI-VISION Forum
2025-09-04 do 2025-09-06
6
7
10
13
14
15
17
19
Obóz Atrakcyjnych Konwentykli
2025-09-19 do 2025-09-22
20
21
24
27
28
4
5
Newsletter