Nowość Dermiki - Supernawilżający balsam do ciała Noblesse Body Spa
20.03.2007
Supernawilżający Balsam do pielęgnacji ciała łączy dbałość o doskonały wygląd skóry z profilaktyką przeciwstarzeniową.
Ma doskonałe własności aplikacyjne - jest lekki, aksamitny, błyskawicznie wchłaniany i przyswajany przez skórę. Wygląda to wręcz tak, jakby spragniona wilgoci skóra dosłownie go „wypijała”.

Jest to efekt wykorzystania substancji stymulujących funkcjonowanie kapilar wodnych, czyli mikroskopijnych kanalików przenoszących wodę z komórki do komórki. Ten sprawny mechanizm biologiczny zwiększa zawartość wody w naskórku, zarówno w przestrzeniach międzykomórkowych, jak i wewnątrz komórek. Prowadzi to do znacznej poprawy napięcia i jędrności skóry.

Balsam zawiera też substancje regenerujące - niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy oraz ekstrakty z brzoskwiń i awokado działające odżywczo i natłuszczająco. Naprawiają one zniszczony środkami myjącymi czy promieniami UV naturalny płaszcz hydrolipidowy skóry. Dlatego balsam polecany jest szczególnie po kąpieli, po opalaniu się, zarówno na słońcu, jak i w solarium oraz np. po basenie.

Regularne stosowanie preparatu pozwala zapobiec przedwczesnemu starzeniu się skóry, nadmiernemu jej wysuszeniu i podrażnieniom. Balsam usuwa szorstkość skóry i uczucie ściągania, przywraca prawidłowe pH. Nadaje skórze jędrność oraz aksamitną gładkość i miękkość w dotyku. A ponadto pozostawia ją delikatnie pachnącą francuskimi perfumami.

Sposób użycia: Stosować 1– 2 razy dziennie na całe ciało.

Źródło: wiadomość prasowa Dermiki