JAK WSPÓŁPRACOWAĆ Z SIECIAMI HANDLOWYMI: TECHNIKI MARKETINGU i RELACJE Z KUPCAMI
Miejsce: Łódź
Termin: 19 Czerwca 2018
Czas trwania: 09.30-16.55 (1 dzień)
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nauczenie uczestników i wypracowanie z nimi metod efektywnego zarządzania marką produktu w relacjach z sieciami handlowymi oraz produktem marki w relacji z docelowym klientem-odbiorcą, przy użyciu sprawdzonych narzędzi służących do efektywnej budowy relacji przed- i po- sprzedażowych z sieciami handlowymi, sklepami on-line.
Uczestnicy szkolenia w ramach szkolenia:
- otrzymają know-how pomagające zarówno w samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów sprzedażowych, jak i w koordynacji towarzyszących rozdrobnionych projektów zewnętrznych,
- zdobędą wszechstronną wiedzę na temat perspektyw różnych podmiotów rynkowych na produkt i markę,
- poznają możliwości płynnego i efektywnego finansowo zarządzania relacjami z podwykonawcami usług takich jak: merchandising, PR, marketing (także aspekt 'social' czyli FB, YT, Instagram i in.), sales outsourcing, sprzedaż internetowa, optymalizacja działań on-line,
- poznają możliwości samodzielnego prowadzenia wielu projektów powiązanych ze sprzedażą B2B i B2C.
- dowiedzą się jak pobudzać popyt przez odpowiednio dobrane i zaprojektowanie działania promocyjne (tak wobec finalnego odbiorcy - Klienta, jak i Kupców).
Blok I – Kontakt z kupcem
Blok II - Skuteczny marketing
Adresaci szkolenia:
- pracownicy firm produkujących, dystrybuujących, eksporterów i importerów produktów kosmetycznych, chemicznych i innych (różnego szczebla)
- dział rozwoju, sprzedaży, dział kreacji produktu, dział marketingu, przedstawiciele handlowi, managerowie i koordynatorzy, handlowcy
TRENERZY:
Tomasz Szacoń - przedstawiciel RetailPoland
W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Handlowego spółki Barelpoland - właściciela marek Kiano, Cavion, Barel.
Kierując zespołem wprowadził te marki do wszystkich polskich sieci handlowych.
Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.
Ponad 13 lat wszechstronnego doświadczenia zawodowego w przedmiocie prowadzenia i optymalizacji projektów z zakresu modernizacji polityki sprzedaży w przedsiębiorstwach z różnych branż (PR, marketing, informatyka, on-line sales, bankowość, ubezpieczenia, sektor budowlany, firmy produkcyjne, dystrybucyjne, innowacje, start-up'y) z czego od 8 lat na stanowiskach kierowniczych w projektach w sektorze marketingu i B2B sales w środowisku krajowym i międzynarodowym.
Od 5 lat związana z modernizacją a także wdrażaniem nowoczesnych procedur sprzedaży krajowej i międzynarodowej oraz dedykowanymi szkoleniami zespołów sprzedażowych dla klientów polskich i międzynarodowych.
Aktualnie od 3 lat Koordynator największego w Polsce holdingu pro-sprzedażowego na rynku Polskim, integrującego firmy odpowiadające za wszechstronne działania wspierające szeroko pojętą sprzedaż - od idei i pomysłu na nowy produkt, przez logistykę produkcji, strategię i opiekę sprzedażową nad nową marką aż po merchandising i visual-merchandising sklepowy, PR oraz marketing. Działająca zarówno w segmencie B2B jak i B2C.
Edukacja: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (kierunek: Prawo) oraz Akademia Ekonomiczna w Krakowie (kierunek: Zarządzanie i Marketing);
Cena: 950 zł netto/ osoba (UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy, 10% rabatu dla studentów)
Cena szkolenia obejmuje:
- wykłady
- materiały dydaktyczne w formie papierowej
- przerwy kawowe
- lunch
- certyfikat
Termin zapisu: do 15.06.2018 r.
Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.
Skontaktuj się z nami!
KOORDYNATOR SZKOLENIA:
Katarzyna Staniaszek
e-mail: katarzyna.staniaszek@biotechnologia.pl, tel: 782 468 130