Oczyszczanie/Downstream produkcji
Oferujemy możliwość opracowania i wykonania w skali laboratoryjnej i małej skali pilotażowej metod izolacji i oczyszczania białek i peptydów wytwarzanych przez szczepy produkcyjne z uwzględnieniem warunków niezbędnych do przeniesienia na skalę przemysłową. Usługa może być realizowana z zastosowaniem różnych technik chromatograficznych: jonowymienna, hydrofobowa, sączenie molekularne, powinowactwa i inne, prowadzonych w środowisku nisko-, średnio i wysokociśnieniowym (FPLC i HPLC) w temperaturze pokojowej lub w temperaturze chłodni. Produkt ostateczny może być przekazany w formie roztworu bądź liofilizatu o żądanej bądź możliwej do osiągnięcia czystości.
Pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu, optymalizacji i przeprowadzaniu procesu oczyszczania białek rekombinowanych o zastosowaniu farmaceutycznym. Pracownia wyposażona jest w najwyższej jakości sprzęt umożliwiający oczyszczanie białka w ilości odpowiadającej przeznaczeniu do prac laboratoryjnych i skalowaniu procesu oczyszczania, m.in. :
- dwa preparatywne aparaty NGC™ QUEST 100 Bio-Rad z wydajnym systemem pomp osiągającym przepływy do 100 ml/min,
- system do filtracji stycznej TFF (Tangential Flow Filtration) Pellicon® Cassettes TFF MILLIPORE,
- zestawy HPLC: analityczny i preparatywny firmy WATERS,
- aparaty do elektroforezy pionowej białek,
- spektrofotometry: HELIOS beta firmy TCHERMO ELEKTRON CORP., NICOLET EVOLUTION60 firmy THERMO SCIENTIFIC,
- liofilizatory: MARTIN CHRIST ALPHA1-4 LOC-1, MARTIN CHRIST ALPHA 2-4 LSC do ampułek DONSERV,
- wirówki Avanti J-26XPI FIRMY Beckman, ultrawirówka L7-55W/R firmy Beckman,
- pokój chłodniczy firmy AMPOL,
- chromatografy AKTA EXPLORER10S firmy GE Healthcare,
- analizator białek/DNA firmy Perlan Technologies,
- aparat do transferu półsuchego firmy BIO-RAD,
- homogenizator stołowy T25 DIGITAL firmy IKA.
W NASZEJ OFERCIE RÓWNIEŻ JEST MOŻLIWOŚĆ WYKONANIA KOMPLEKSOWEJ USŁUGI BIOSYNTEZY I OCZYSZCZANIA REKOMBINOWANYCH BIAŁEK W SKALI LABORATORYJNEJ I MAŁEJ SKALI PILOTAŻOWEJ (UPSTREAM + DOWNSTREAM PRODUKCJI).