Dzięki systemowi AMMS, COZL usprawni komunikację ze swoimi pacjentami. Zyskają oni dostęp do elektronicznej rejestracji, będą mogli wypełnić ankietę online przed wizytą u lekarza, a także szybciej otrzymają wyniki badań oraz wgląd do swoich dokumentów medycznych. Całość usług zostanie zaimplementowana w ramach Medycznego Portalu Informacyjnego.
– Nowe rozwiązania Asseco to dużo korzyści przede wszystkim dla pacjentów, ale też dla całej naszej jednostki medycznej. Nie tylko będziemy odpowiednio przygotowani, aby spełnić obowiązek prawny, ale także usprawnimy procesy związane z obiegiem i wymianą tradycyjnej dokumentacji papierowej z innymi placówkami, poprzez jej digitalizację oraz wprowadzanie do repozytorium EDM – mówi Dyrektor COZL, dr Jerzy Kuliński.
– System AMMS pozwoli na oszczędność czasu personelu medycznego, lekarzy oraz pracowników administracyjnych, a także samych pacjentów oraz kontrahentów COZL. Przyczyni się również do ograniczenia ilości zużywanych materiałów biurowych, dzięki realizacji znacznej części procedur w formie elektronicznej – zaznacza Daniel Pastusiak, Z-ca Dyrektora Handlowego, Asseco Poland.
Dodatkowo, w COZL zostanie uruchomiony system, który zapewni połączenie ze Szpitalnym Systemem Informacyjnym (HIS) z poziomu urządzeń mobilnych poprzez dedykowaną do tego celu aplikację. Asseco będzie także odpowiedzialne za aktualizację oraz integrację użytkowanych przez placówkę specjalistycznych aplikacji medycznych (Pracownia Cytostatyków) i administracyjnych (Ewidencja Aparatury Medycznej) z systemami administracyjnym ERP, InfoMedica.
Zakończenie wdrożenia zostało zaplanowane w pierwszym kwartale 2019 roku.
KOMENTARZE