Skąd pomysł na takie wydarzenie? To proste! To właśnie w działach marketingu powstają deklaracje marketingowe, które kształtują współczesnego konsumenta.
Wydarzenie miało na celu m.in. odpowiedzenie na kilka ważnych pytań:
- Jak komunikować i budować markę wśród pokolenia connect – stale podłączonych do sieci?
- Jak konsumenci kształtują przyszłość rynku kosmetycznego?
- Jak powstają mity konsumenckie i kto je tworzy?
- Jak trendy rynkowe kształtują sektor kosmetyczny?
- Jak etycznie budować komunikację produktu
Na te wszystkie pytania odpowiadali: Marta Marczak (PwC Polska), Magdalena Piwkowska (ACNielsen Polska), Marta Krawczyk (Mintel Group), Karolina Zaleśna (Media Impact), Dorota Peretatkowicz (IQS), Marcin Napiórkowski (Uniwersytet Warszawski, autor bloga Mitologia Współczesna), Blanka Chmurzyńska-Brown i Ewa Starzyk (Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego).
– Zaprosiliśmy do udziału w tym wydarzeniu ludzi i firmy, którzy o komunikacji wiedzą wszystko – znają trendy rynku i potrzeby współczesnego konsumenta oraz wiedzą, jak do niego dotrzeć – mówiła podczas otwarcia Blanka Chmurzyńska-Brown, Dyrektor Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.
Oczywiście jak przystało na Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, podczas takiego wydarzenia nie mogło również zabraknąć części praktycznej – warsztatów z wdrożenia dobrych praktyk do komunikacji marketingowej, prowadzonych przez Justynę Żerańską (PZPK).
Była to już 11. konferencja zorganizowana przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i kolejny sukces na koncie organizacji. Czekamy na więcej!
KOMENTARZE