Zarówno gigantyczna liczba, jak i nowoczesny design polskich stoisk potwierdzają, że sektor kosmetyczny słusznie został wpisany przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii na listę branż priorytetowych i jemu dedykowane są programy wsparcia eksportu. Dlatego COSMOPROF w Bolonii Ministerstwo wybrało jako wydarzenie, na którym Polska wystawiła swoje promocyjne stoisko narodowe. To tu polscy przedsiębiorcy mogli spotkać się z kontrahentami, także jeśli nie dysponowali własnymi stoiskami targowymi. Operatorem tych działań były firma BERM, która we współpracy z Polską Izbą Biznesową we Włoszech zorganizowała ciekawy program spotkań z potencjalnymi partnerami. Mamy nadzieję, że zaowocują one perspektywicznymi kontaktami.
Na polskie stoisko promocyjne została zaproszona przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii jako ekspert dr Anna Oborska, dyrektor generalna PSPKD, a w programie działań na stoisku ujęte zostało jej wystąpienie pt. „Etyka w komunikacji i reklamie produktów kosmetycznych – ramy prawne obowiązujące w UE”. Dobór tematu okazał się strzałem w dziesiątkę. Prelekcji wysłuchało liczne grono gości, którzy po zakończonym wykładzie uzyskali odpowiedzi na zadawane pytania. Wszystkim z Państwa, których miałyśmy okazję spotkać na targach, serdecznie dziękujemy. Możliwość osobistych spotkań po długim okresie życia online, to radość, która nie ma sobie równych.
PSPKD
KOMENTARZE