Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Seminarium: Deklaracje marketingowe – nadchodzące wyzwania dla przemysłu kosmetycznego
Już w roku bieżącym EASA (The European Advertising Standards Alliance) oceni jak spełniane są zasady samoregulacji w reklamie kosmetyków. Jednym z krajów, które zostaną poddane badaniom jest Polska. Wyniki tego audytu będą miały znaczący wpływ na kształt raportu przygotowywanego przez Komisję Europejską.

Szybkim krokiem zbliża się rok 2016, w którym Komisja Europejska przedstawi Parlamentowi Europejskiemu i Radzie raport dotyczący stosowania deklaracji marketingowych. Jeżeli Komisja stwierdzi niezgodność stosowanych przez przemysł deklaracji ze wspólnymi kryteriami – „przyjmie stosowne środki na rzecz zapewnienia zgodności” (na mocy artykułu 20 rozporządzenia kosmetycznego 1223/2009), co może oznaczać dodatkowe regulacje prawne w obszarze kosmetyków.

Deklaracje marketingowe to temat kluczowy w tej chwili dla branży kosmetycznej - dlatego właśnie pragniemy zaprosić Państwa na seminarium, którego tematem będzie właściwe stosowanie deklaracji marketingowych w kosmetykach. Odbędzie się ono 13 marca 2015 roku w Warszawie w Hotelu InterContinental przy ul. Emilii Plater 49.

Gościem specjalnym i głównym prelegentem naszego seminarium będzie Manuela Coroama, ekspert reprezentujący Cosmetics Europe, w rozmowach z Komisją Europejską. Manuela Coroama przedstawi najnowsze inicjatywy Komisji Europejskiej, które będą miały wpływ na funkcjonowanie całej branży kosmetycznej, a także omówi stosowanie deklaracji typu „free of”, „naturalny/organiczny” i tzw. health claims. Do udziału w seminarium zaprosiliśmy również Dyrektora Generalnego Rady Reklamy, pana Konrada Drozdowskiego, przedstawicieli władz i prawników.

 

Seminarium skierowane jest do pracowników działów technicznych, analitycznych i marketingowych firm kosmetycznych, a także do wszystkich osób, które mają wpływ na ostateczny kształt deklaracji marketingowych.

KOMENTARZE
Newsletter