Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Kolejna udana edycja CosmeticBusiness/HPCI
Kolejna udana edycja CosmeticBusiness/HPCI
W dniach 26-27 września 2018 roku na terenie Warszawskiego Centrum EXPO XXI odbyła się trzecia edycja targów CosmeticBusiness Poland, której współtowarzyszyły targi HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, które organizowane są w Polsce od 2008 roku. Po raz kolejny profesjonalna platforma zrzeszyła dostawców surowców, producentów opakowań, przedstawicieli laboratoriów oraz cały przemysł kosmetyczny.

 

 

Wydarzenie, na które branża kosmetyczna czeka cały rok

Ponieważ przemysł kosmetyczny jest jednym z najszybciej rozwijających się w Polsce, targi cieszyły się po raz kolejny ogromnym zainteresowaniem. Jest to świetna okazja do spotkań branży kosmetycznej, detergentowej oraz dostawców. Przedstawiciele przemysłu kosmetycznego mieli możliwość  zaczerpnąć informacji na temat innowacyjnych technologii, nowości na rynku surowców kosmetycznych, inspirujących rozwiązań technologicznych. Unikatowe wydarzenie branżowe w Polsce pozwala na wzmocnienie istniejących relacji biznesowych oraz stworzenie nowych.

 

Co mogliśmy znaleźć podczas targów?

Zakres tematyczny HPCI obejmował głównie surowce. Można było spotkać tam dostawców substancji czynnych, ekstraktów naturalnych, substancji zapachowych, olejków, wosków, maseł, barwników, olejków eterycznych i innych. CosmeticBusiness skupia usługi z zakresu produkcji (opracowywanie receptur, produkcja na zlecenie, private label, maszyny, kontrola jakości), pakowania (opakowania, znakowanie, etykiety) i inne (doradztwo, promocja sprzedaży, dystrybucja i logistyka, media).

 

Ciekawa tematyka seminariów...

Podczas targów CosmeticBusiness odbywały się też bardzo ciekawe konferencje. Na szczególną uwagę zasługują występy przedstawicieli laboratoriów. Marlena Reszczyk z firmy Mikrolab Sp. z o.o. opowiedziała o czystości mikrobiologicznej produktów kosmetycznych. Agnieszka Karbownik z PASSAGE COSMETICS LABORATORY wygłosiła zaś wykład na temat testów skuteczności  konserwacji kosmetyków wykonywanych w oparciu o szczepy środowiskowe.

Strefa konferencyjna CosmeticBusiness w czwartek obfitowała w inną tematykę. Antoni Łuchniak ze studia graficznego Kółko i Krzyżyk opowiedział o trendach w projektowaniu graficznym opakowań kosmetyków. O ciekawych opakowaniach wspominała także Justyna Kierzkowska-Grzyb z firmy Aniflex Sp. j. Głowacka i Wspólnicy. O materiałach przyjaznych środowisku opowiedziała Beata Sypniewska z Avery Dennison, a Jacek Bisiorek z firmy Splinx wypowiedział się na temat farbiarskich etykiet specjalnych. Miłym zakończeniem czwartkowego dnia podczas targów była wypowiedź Tomasza Szaconia z Retail Poland o tym, jak sprzedawać do sieci handlowych i jaki wpływ ma komunikacja na opakowaniu. Równocześnie odbywał się program edukacyjny HPCI, który obejmował seminaria techniczne, sesję naukową oraz seminarium Safety Assessors.

 

…i wiele znanych dostawców surowców

Wśród dostawców surowców dla przemysłu kosmetycznego znaleźć można było liderów w tej dziedzinie. Spotkać mogliśmy przedstawicieli m.in.: ProvitalGroup, IMCD, ProtecIngredia, Adara, BASF, Croda, The Kerfoot Group, O&3 – The Oil Family oraz wiele innych. 

 

Nowym właścicielem wydarzenia HPCI jest Vincentz Network. Jest to rodzinna firma networkingowa powstała w roku 1893 w Hanowerze. Jest to globalny lider w świadczeniu tego typu usług. Organizuje światowej skali wydarzenia targowe, konferencje, seminaria. Organizatorem CosmeticBusiness jest Leipziger Messe (Targi Lipskie), które są jednym z dziesięciu największych ośrodków targowych w Niemczech. 

KOMENTARZE
news

<Grudzień 2018>

pnwtśrczptsbnd
26
27
28
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Łańcuch dostaw zgodny z GMP i GDP
2018-12-12 do 2018-12-12
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
Newsletter