Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Hagi Phases z międzynarodową nagrodą

Linia Hagi Phases (zestaw trzech cykloczułych kremów do twarzy) otrzymała główną nagrodę dla najbardziej innowacyjnego produktu w kategorii „Pielęgnacja skóry” na tegorocznych, międzynarodowych targach Eco Life Scandinavia w Szwecji. To ogromne wyróżnienie dla polskiej firmy, ponieważ rynek skandynawski uchodzi za jeden z najbardziej wymagających, jeśli chodzi o sprzedaż kosmetyków naturalnych i poziom świadomości konsumentów, a targi Eco Life Scandinavia to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie branżowe w regionie.

 

Dodatkowo Hagi Phases znalazło się w tzw. „Editor’s Choice” – czyli wśród rekomendowanych przez redaktorki pism branżowych, m.in. „Daisy Beauty”, produktów i trendów Natural Beauty. Prezentacja wyróżnionych kosmetyków, w tym całej koncepcji cykloczułej pielęgnacji Phases, miała miejsce w drugim dniu targów. – Jesteśmy ogromnie szczęśliwe, że miałyśmy okazję brać udział w tegorocznych targach Eco Life Scandinavia. To było bardzo inspirujące doświadczenie, umacniające nas w przekonaniu, że trend eco rozwija się w Europie bardzo prężnie – mówi prezes Hagi Agata Borzym. – Nasza linia Phases budziła ogromne zainteresowanie i wyróżniała się na tle innych kosmetyków holistycznym podejściem do pielęgnacji skóry. Bardzo się cieszymy z uzyskanej nagrody. Jest ona potwierdzeniem tego, że nasz wysiłek włożony w projekt Phases miał sens – dodaje.

 

O linii Hagi Phases

Produkty PHASES to innowacyjna propozycja podejścia do pielęgnacji kobiecej cery, bazująca na zmiennych fazach cyklu menstruacyjnego. W skład kompleksowego zestawu wchodzą trzy cykloczułe kremy do twarzy: PHASES 1, 2 i 3. Każdy z nich ma odrębną recepturę ze starannie dobranymi składnikami i różną zawartością dodatków pre- i probiotycznych. 

O targach Eco Life Scandinavia

Eco Life Scandinavia i Nordic Organic Food Fair to największe targi B2B skupiające producentów naturalnych i organicznych kosmetyków, żywności i produktów wpisujących się w tzw. zrównoważony styl życia. W tym roku wydarzenie odbyło się w Malmömässan w Szwecji w dniach 16-17 listopada i skupiło ponad 500 wystawców i tysiące odwiedzających. Targi Eco Life Scandinavia to międzynarodowa platforma wymiany doświadczeń, inspiracji i kontaktów biznesowych dla przedsiębiorców z branży natural & organic. 

--

HAGI. Jesteśmy młodą, prężnie rozwijającą się polską marką, która zrodziła się z przenikania świata nauki i dobroczynnej natury. Z istniejącego od 2000 r. laboratorium chemicznego wyłoniło się laboratorium kosmetyczne. Do produkcji naturalnych kosmetyków zachęciło nas bogactwo i harmonia składu surowców kosmetycznych pochodzących z natury. Nasze produkty przynoszą długotrwałe efekty poprawy nawilżenia, odżywienia i natłuszczenia. Delikatnie pielęgnują, poprawiają zdrowy wygląd i przywracają stan równowagi płaszcza ochronnego skóry, a jednocześnie wprowadzają w dobry nastrój dzięki autorskim kompozycjom zapachowym. Starannie dobieramy receptury i surowce, by powstał bezpieczny i łagodny kosmetyk odpowiedni dla każdego typu skóry. Produkując kosmetyki naturalne, przyczyniamy się do zwiększenia dbałości o zdrowie i piękno człowieka oraz ochronę środowiska. Nasze standardy są zgodnie z wymogami firm certyfikujących kosmetyki naturalne i organiczne. Produkujemy krótkie serie wytwarzane ręcznie i wyłącznie metodą tradycyjną. W naszej ofercie jest ponad 50 produktów z linii Hagi Cosmetics oraz 5 produktów z najnowszej linii Hagi Baby – kosmetyków do pielęgnacji dzieci i niemowląt. W proces powstawania naszych kosmetyków wkładamy pasję i ogromny ładunek pozytywnej energii. Od samego początku, niezmiennie wszystkie produkty wytwarzamy samodzielnie – przez koncepcję, receptury, pomysły na opakowania, aż po efekt. W zespole HAGI pracują kosmetolodzy, chemicy, specjaliści do spraw jakości, zapachów i bezpieczeństwa kosmetyków oraz kilka artystycznych dusz z głowami pełnymi pomysłów. Jesteśmy w 100% HANDMADE IN POLAND. 

KOMENTARZE
news

<Luty 2023>

pnwtśrczptsbnd
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
Newsletter