Indywidualizacja produktów do pielęgnacji ciała jest obecnie światowym trendem. Aby sprostać tej rosnącej potrzebie i wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, potrzebna jest kombinacja interdyscyplinarnego know-how. Współpraca tych dwóch firm ma to właśnie umożliwić. Jak to ma wyglądać?
Francuska spółka B2B Cosmetics wniesie unikalny system personalizacji, sprzedawany pod nazwą „Emuage technology” (technologia Emuage), który umożliwia użytkownikom tworzenie własnych, spersonalizowanych produktów do pielęgnacji i higieny osobistej, poprzez prosty wybór kapsułek, umieszczenie ich w maszynie i odbiór produktu końcowego – na przykład kosmetyku do pielęgnacji skóry, włosów włosów czy do opalania.
BASF udostępni zaś fachową wiedzę i doświadczenie w zakresie rozwiązań w kategorii produktów do pielęgnacji i higieny osobistej.
– Oczekujemy, że ta współpraca pozwoli nam wspierać branżę w nowym podejściu do zindywidualizowanych produktów do pielęgnacji ciała – mówi Robert Parker, BASF.
Wprowadzenie nowej technologii planowane jest na 2019 r. i będzie odbywać się etapami.
KOMENTARZE