ul. Wiktorska 63
02-587 WARSZAWA
Główny telefon: +48 22 716 55 30
Główny fax: +48 22 716 55 33
Główny email: clinmark@clinmark.pl
Strona www: http://www.clinmark.pl/
Wyślij zapytanie ofertoweOpis działalności
Firma Clinmark jest jedną z pierwszych polskich firm typu Contract Research Organisation (CRO), istniejącą na rynku od 2001 roku. Od początku naszej działalności zajmujemy się organizacją, prowadzeniem, zarządzaniem i nadzorowaniem badań klinicznych od fazy I do IV we wszystkich obszarach terapeutycznych oraz badań nieinterwencyjnych, a także niezależną kontrolą jakości. Oferujemy kompleksową obsługę firm farmaceutycznych i biotechnologicznych począwszy od zaplanowania badania klinicznego, przygotowanie protokołu, CRF’u i niezbędnej dokumentacji, poprzez przeprowadzenie badania w ośrodkach badawczych, aż do analizy statystycznej wyników badań, opracowanie raportu i pomoc w publikacji wyników.
Wspieramy naszych partnerów w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących programów badawczo-rozwojowych, dokonujemy oceny ryzyka operacyjnego, optymalnego doboru podwykonawców oraz kontroli jakości i postępu realizacji projektu, a w budowanie relacji z naszymi partnerami wplatamy elementy biznes coachingu, pozwalające na wydobycie potencjału i efektywną realizację celów, przyczyniając się do ich sukcesu zawodowego. Długoletnie doświadczenie Clinmark umożliwia oferowanie innowacyjnych rozwiązań, oszczędność czasu i optymalizację kosztów. Do grona naszych stałych klientów należą zarówno koncerny farmaceutyczne, jak i małe firmy biotechnologiczne z Polski, USA, Europy i Azji.
Osoby zarządzające firmą są absolwentami Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego o kierunkach medycznych, z ponad 12-letnim doświadczeniem w prowadzeniu badań klinicznych. Wszyscy pracownicy mają wykształcenie medyczne lub pokrewne, związane z naukami medycznymi.
Konsultantami naszej firmy są osoby z kilkunastoletnim doświadczeniem menedżerskim i dyrektorskim w działach medycznych firm farmaceutycznych oraz lekarze o dużych osiągnięciach naukowych.
Nasze atuty to: indywidualne podejście do klienta, efektywne zarządzanie i krótka ścieżka decyzyjna, połączenie zalet niedużej firmy z wiedzą, doświadczeniem i kompetencjami firm o globalnym zasięgu doświadczony zespół pracowników o wysokich kwalifikacjach, otwarta komunikacja, działanie zgodnie z obowiązującymi standardami, etyczne postępowanie, duże doświadczenie w obszarach terapeutycznych takich jak onkologia, hematologia, reumatologia, duża elastyczność pozwalająca na sprostanie zadaniom niestandardowym , nadzór nad jakością oparty o długoletnie i wszechstronne doświadczenie audytowe.
4 główne obszary działalności firmy obejmują:
Od 2001 roku przeprowadziliśmy ponad 100 różnych projektów badawczych, w tym zarówno badania 1-ośrodkowe, jak i wieloośrodkowe badania późnych faz.
W obszarze działań operacyjnych w badaniach klinicznych, nasze prace obejmują:
- zarządzanie danymi z badań klinicznych
- analizę statystyczną
- przygotowywanie raportów z badań
- tłumaczenia specjalistyczne
Doradztwo w zakresie systemów zarządzania jakością, audytów i inspekcji:
Do końca 2012 roku przeprowadziliśmy ponad 110 audytów w ponad 30 krajach na świecie.
Oferujemy:
Doradztwo w zakresie organizowania projektów badawczych
Szkolenia
Szkolenia grupowe z zakresu: zasad GCP, systemów zarządzania jakością, zarządzania projektami, umiejętności miękkich niezbędnych w pracy menedżerskiej i zespołowej. Szkolenia przeznaczone są zarówno dla osób profesjonalnie zajmujących się organizacją i prowadzeniem badań klinicznych, jaki i dla lekarzy.
Oferujemy również możliwość zorganizowania szkoleń o wysoce zindywidualizowanym charakterze i zakresie dostosowanym ściśle do wymagań klienta, ustalonym na podstawie wnikliwej analizy i oceny potrzeb. Szkolenia te mogą uwzględniać również doskonalenie umiejętności miękkich jak również profesjonalny biznes coaching pozwalający na efektywną realizację celów i poszerzenie potencjału zawodowego.