Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Farmacja, Biotechnologia, Kosmetologia, Nasze szkolenia

Praktyczny marketing handlowy dla działów sprzedaży
Data rozpoczęcia:
2019-11-19
Data zakończenia:
2019-11-19
Organizator:
Bio-Tech Media
Miejsce
Łódź
Zarejestruj się na to szkolenie na naszym portalu!
Wypełnij formularz

Liczba miejsc ograniczona

 

Miejsce: Łódź, Novotel Łódź Centrum, Piłsudskiego 11A

Termin: 19 listopada 2019

Czas trwania: 09.00-17.00 (1 dzień)
9.00-9.30 rejestracja
9.30-17.00 szkolenie

*godziny mogą lekko ulec zmianie.
 

Cena: 800-1000 zł netto/osoba

*EARLY BIRDS 800 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji do 31 sierpnia 2019


*900 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 31 sierpnia do 30 września 2019
*1000 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 30 września 2019

 

Adresaci szkolenia:

  • pracownicy firm produkujących, dystrybuujących, eksporterów i importerów produktów kosmetycznych, chemicznych i innych (różnego szczebla)
  • dział rozwoju, sprzedaży, dział kreacji produktu, dział marketingu, przedstawiciele handlowi, managerowie i koordynatorzy, handlowcy
  • jak i wszyscy zainteresowani tematem

 

Agenda:

  1. Rola marketingu w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
  2. Trade marketing - łącznik między sprzedażą a marketingiem
  3. Funkcje i elementy działań współczesnego wielokanałowego marketingu
       - On - line
       - Off-line
  4. Trade marketing 2.0 - platformy zakupowe, e-commerce
  5. Sposoby budowania przewagi konkurencyjnej na rynku B2B i B2C
  6. Komunikacja z klientem w czasach pokolenia millenials'ów (Facebook, YouTube, Instagram, Snapchat itp.)
  7. Innowacje w marketingu (praktyczne przykłady)
  8. Budowanie relacji z kluczowymi graczami (sieciami handlowymi i sklepami)
  9. Kluczowe zasady zarządzania półką i powierzchnią sprzedaży
  10. Materiały POS budujące przewagę konkurencyjną
  11. Rola opakowania w procesie pobudzenia popytu u klientów
  12. Rola zintegrowanej komunikacji marketingowej producenta
  13. Rola nowoczesnego PR i komunikacji medialnej
  14. Wyjaśnienie nietypowej terminologii używanej w branży reklamowej

 

Prelegent:

Agnieszka Gąsior

Absolwentka wydziału Prawa (UJ) i Zarządzania (AE). Ponad 14 lat wszechstronnego doświadczenia zawodowego w przedmiocie prowadzenia i optymalizacji projektów powierzonych. Specjalizacja: doradztwo rynkowe, modernizacja polityki sprzedaży w przedsiębiorstwach, marketing on-line, brand management (branże: PR, marketing, informatyka, on-line sales, bankowość, ubezpieczenia, sektor budowlany, firmy produkcyjne, dystrybucyjne, innowacje, start-up'y). Od 6 lat związana z modernizacją i wdrażaniem nowoczesnych procedur sprzedaży krajowej i międzynarodowej oraz dedykowanymi szkoleniami zespołów marketingowo-sprzedażowych dla klientów polskich i międzynarodowych. Aktualnie od 4 lat Koordynator największego w Polsce holdingu prosprzedażowego na rynku Polskim, integrującego firmy odpowiadające za wszechstronne działania wspierające szeroko pojętą sprzedaż – od idei i pomysłu na nowy produkt, przez logistykę produkcji, strategię i opiekę sprzedażową nad nową marką aż po merchandising i visual-merchandising sklepowy, PR oraz marketing. Działająca zarówno w segmencie B2B jak i B2C.

 

 

Cena: 800-1000 zł netto/osoba

*EARLY BIRDS 800 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji do 31 sierpnia 2019


*900 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 31 sierpnia do 30 września 2019
*1000 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 30 września 2019

UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy,

10% rabatu dla studentów

 

Cena szkolenia obejmuje:

  • wykłady
  • materiały dydaktyczne w formie papierowej
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • certyfikat

Kontakt

Adrianna Wojno

e-mail: adrianna.wojno@biotechnologia.pl

 

UWAGA! Jesteś na diecie bezmięsnej? Zgłoś to w uwagach w formularzu rejestracyjnym

Newsletter