Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
TÜV Rheinland Hotel Cert – Certyfikacja usług hotelowych.

TÜV Rheinland Hotel Cert - Certyfikacja usług hotelowych

Standard TÜV Rheinland Hotel Cert został opracowany specjalnie dla sektora hotelowego. Jest skierowany do właścicieli obiektów hotelowych, którzy chcą w wyraźny sposób zaznaczyć spełnienie warunków wysokiej jakości usług hotelowych.

Korzyści z zastosowania Standardu TÜV Rheinland Hotel Cert

Certyfikacja usług hotelowych według Standardu TÜV Rheinland Hotel Cert to działania na rzecz podniesienia prestiżu hoteli, polepszenia jakości usług hotelowych i satysfakcji gości oraz wymierne oszczędności i zyski dla hotelu. To również:

  • Wyróżnienie się wśród konkurencji
  • Pomoc w spełnieniu wymagań prawnych i kontrolnych w zakresie kategoryzacji
  • Wdrożenie, utrzymywanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością w branży hotelarskiej
  • Podniesienie kwalifikacji pracowników
  • Usunięcie słabych punktów w jakości usług hotelowych i systemie zarządzania jakością

Skontaktuj się z nami jeszcze dzisiaj, aby dowiedzieć się więcej o certyfikacji usług hotelowych według Standardu TÜV Rheinland Hotel Cert.

Jak wygląda proces certyfikacji?

Przed rozpoczęciem audytu certyfikującego audytor względnie zespół audytujący powinien otrzymać od zleceniodawcy wypełnioną listę kontrolną. Na podstawie samooceny zleceniodawcy audytor decyduje, czy możliwe jest przeprowadzenie audytu certyfikacyjnego. Certyfikacja, a następnie ponowna certyfikacja odbywa się według modułów:

  • Moduł 1 – Jakość usług
  • Moduł 2 - Zarządzanie jakością

Audyt certyfikacyjny przeprowadzany jest przez audytora lub zespół audytujący. W ramach audytu TÜV Rheinland Hotel Cert weryfikuje się skuteczność funkcjonowania wdrożonego standardu TÜV Rheinland Hotel Cert uwzględniając przy tym ogólne zasady higieny.

Po przeprowadzonym audycie zleceniodawca otrzymuje wypełnioną przez audytora listę kontrolną oraz Raport z audytu w ustalonym terminie. W przypadku stwierdzenia niezgodności, zleceniodawca musi zaproponować działania korygujące, wyznaczyć osobę odpowiedzialną oraz wyznaczyć termin podjęcia działań. Zleceniodawca, w ustalonym terminie przedstawia Audytorowi dowody usunięcia niezgodności. Termin, w którym Zleceniodawca powinien przedstawić dowody podjętych działań, nie może być dłuższy niż 1 miesiąc. Jeżeli niezgodności zostały usunięte i działania korygujące zostały ocenione pozytywnie, Audytor wnioskuje do Jednostki Certyfikującej o przyznanie certyfikatu na podstawie wypełnionego „Zlecenia na druk certyfikatów”. Na podstawie wniosku Audytora, jednostka Certyfikująca przyznaje certyfikat, który jest ważny rok.

Skuteczność podjętych działań korygujących jest oceniana przez audytora na kolejnym audycie. Audyt ponownej certyfikacji przeprowadzany jest w celu przedłużenia ważności certyfikatu.

Co zawiera Standard TÜV Rheinland Hotel Cert?

Standard TÜV Rheinland Hotel Cert zawiera wymagania dotyczące jakości usług hotelowych i higieny obiektów hotelarskich oraz wymagania dotyczące zadowolenia gości korzystających z usług tych obiektów.

Celem zastosowania certyfikacji usług hotelowych według Standardu TÜV Rheinland Hotel Cert jest umożliwienie organizacji sformułowania oraz realizacji właściwego zarządzania jakością z uwzględnieniem przepisów prawa i innych wymagań dotyczących tego zakresu usług.

Standard TÜV Rheinland Hotel Cert odnosi się do tych kryteriów, które organizacja może kształtować, nadzorować i doskonalić tak, aby uzyskiwać coraz lepsze efekty. Wymagania TÜV Rheinland Hotel Cert obejmują aspekty począwszy od funkcjonowania kuchni i restauracji hotelowej, wyposażenie pokoi, aż po rejestrację i obsługę gości.

Wymagania Standardu TÜV Rheinland Hotel Cert podzielone są na dwa moduły:

  • Moduł 1 – Jakość usług
  • Moduł 2 - Zarządzanie jakością

Kto może skorzystać ze Standardu TÜV Rheinland Hotel Cert?

Standard TÜV Rheinland Hotel Cert skierowany jest do właścicieli hoteli, w których świadczony jest szeroki zakres usług związanych z pobytem klientów, liczba pokoi jednoosobowych jest nie mniejsza niż 10, a większość miejsc znajduje się w pokojach jedno i dwuosobowych.

Standard TÜV Rheinland Hotel Cert opracowany przez TÜV Rheinland Polska można zastosować we wszystkich rodzajach hoteli o charakterze:

  • Biznesowym
  • Konferencyjnym
  • Rekreacyjnym

Dlaczego warto skorzystać z usług TÜV Rheinland Polska?

  • Audytorzy TÜV Rheinland Polska posiadają wysokie kwalifikacje i doświadczenie w audytowaniu jakości usług, systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności oraz aspektów higienicznych
  • Jako jedyna Jednostka Certyfikująca na polskim rynku TÜV Rheinland Polska świadczy niniejszy rodzaj usługi
  • TÜV Rheinland Polska jest liderem usług certyfikacyjnych i badawczych w Polsce.

 

Newsletter