W trzecim kwartale 2019 r. CMI wypracowało 4,47 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów. Stanowi to wzrost o 6,5% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Pozwoliły one w trzecim kwartale bieżącego roku odnotować zysk netto na poziomie 0,46 mln zł. W ujęciu narastającym po trzech kwartałach wynik netto wyniósł 1,49 mln zł, co stanowi ponad 20% wzrost r/r. w porównaniu do wyniku osiągniętego w analogicznym okresie 2018 r. (1,24 mln zł).
– Systematycznie zwiększamy skale naszego biznesu, co widoczne jest w rosnących przychodach ze sprzedaży produktów i nowych zamówieniach, które znajdą odzwierciedlenie w wynikach kolejnych okresów. Doceniana przez klientów na całym świecie wysoka jakość naszych urządzeń do pielęgnacji twarzy, produkowanych dla kontrahenta z Niemiec, pozwoliła nam pozyskać następne długoterminowe zamówienie. Zgodnie z przewidywaniami pierwsze znaczące wpływy z tego zamówienia będzie można zauważyć już w wynikach ostatniego kwartału bieżącego roku. Utrzymaliśmy regularne dostawy urządzenia Nexus oraz Protheus do klienta z Hiszpanii, który jest naszym największym dystrybutorem w tym regionie. Na rynku hiszpańskim regularnie otrzymujemy kolejne znaczące zamówienia i podobnie jak w przypadku dostaw na rynek niemiecki wszystko wskazuje na utrzymanie obecnych tendencji – komentuje Mariusz Kara, Prezes Zarządu CM International S.A.
W trzecim kwartale 2019 r. spółka pozyskała długoterminowy kontrakt z rynku niemieckiego na produkcję i dostarczenie urządzeń do pielęgnacji skóry o łącznej wartości prawie 2 mln euro. Dostawy w ramach zamówienia realizowane będą systematycznie do końca trzeciego kwartału 2020 r. Na rynku hiszpańskim spółka, we współpracy ze swoim partnerem, realizuje aktualnie dostawy urządzeń kosmetycznych Nexus, Protheus oraz Nuximia. W raportowanym okresie realizacja zamówień z tego tytułu zwiększyła przychody netto ze sprzedaży spółki o kwotę 1,86 mln zł.
– Naszymi największymi rynkami zbytu są obecnie Niemcy i Hiszpania. Chcemy umacniać swoją pozycję na tych rynkach, jednocześnie pamiętając o systematycznym zwiększaniu sprzedaży w innych regionach. W roku 2020 planowane jest zwiększenie sprzedaży na terenie Azji oraz Afryki. Z roku na rok dywersyfikujemy swoją sprzedaż, chcemy utrzymać ten trend – mówi Michał Sebastian, Wiceprezes Zarządu CM International S.A.
CM International S.A. to polski producent nowej generacji urządzeń wykorzystywanych do zabiegów medycyny estetycznej. Spółka skupia się na projektowaniu, rozwijaniu, produkcji i dystrybucji swoich urządzeń. Produkty oferowane przez CMI mają zastosowanie w gabinetach kosmetycznych, salonach SPA oraz strefach SPA&Wellness najbardziej luksusowych hoteli na całym świecie. Urządzenia CMI są również dostępne w szpitalach w Arabii Saudyjskiej lub klinikach dermatologicznych w Indiach. W kwietniu bieżącego roku spółka zadebiutowała na rynku NewConnect.
KOMENTARZE