Ebook „Pokaż się w mediach! Healthcare & Life PR” jest pigułką wiedzy na temat budowania relacji z mediami w branży medycznej. W publikacji znalazły się praktyczne wskazówki, jak w kilku krokach przygotować się do współpracy z dziennikarzami.
– Umiejętne informowanie o swoich produktach lub usługach medycznych jest niezwykle ważne, szczególnie dzisiaj. Obecnie pacjenci aktywnie szukają wiedzy, czytają artykuły, sięgają po badania naukowe. Niejednokrotnie przy tym błądzą i powielają mity wyczytane w Internecie. Warto sobie odpowiedzieć na pytanie: czyim zadaniem jest wyprowadzanie pacjentów z błędów i edukowanie na temat zdrowia? Działania PR mogą być niezwykle skuteczne. – wyjaśnia Danuta Rolinger-Bednarska, założycielka Rolinger PR.
Co znalazło się w ebooku?
W publikacji można się dowiedzieć jaka wartość płynie z efektywnej współpracy z mediami, dlaczego warto prowadzić działania PR oraz jak samodzielnie nawiązać kontakt z dziennikarzami. Jest to praktyczny poradnik, w którym przedstawione zostały podstawowe narzędzia do współpracy z mediami: informacja prasowa i konferencja prasowa.
Jak opracować informację prasową, aby odpowiadała na potrzeby dziennikarzy? Kiedy warto zorganizować konferencję prasową, a kiedy jest to strata czasu i budżetu? Jak udzielać wywiadu, żeby potem nie żałować? To wszystko znajduje się w publikacji.
Dodatkowo wypowiadają się eksperci, którzy od lat pracują w branży healthcare oraz dziennikarze z takich tytułów jak: "Newsweek Zdrowie", "Wysokie obcasy" czy poradnikzdrowie.pl.
Nie tylko dla branży healthcare…
Tak naprawdę w publikacji każdy znajdzie przydatne informacji, które może wdrożyć do samodzielnego prowadzenia działań PR.
Jednak przede wszystkim ebook powstała z myślą o przedsiębiorcach, ekspertach i naukowcach, którzy chcą rozwijać swoją działalność, budować rozpoznawalną markę osobistą lub placówki medycznej, instytucji naukowej lub innego podmiotu, rozumieją jak ważne jest budowanie relacji z otoczeniem oraz edukacja w zakresie zdrowia.
Ebook „Pokaż się w mediach! Healthcare & Life PR” można pobrać ze strony.
KOMENTARZE