Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Braster uruchamia sprzedaż na pierwszym rynku zagranicznym
Producent unikalnego w skali świata urządzenia do samodzielnego badania piersi z początkiem kwietnia uruchomił sprzedaż w Holandii poprzez własny sklep online przygotowany pod kątem zagranicznych odbiorców. Jednocześnie z uruchomieniem sprzedaży internetowej ruszyła kampania promocyjna. Spółka aktywnie przygotowuje się do rozwoju kanału e-commerce na kolejnych rynkach zagranicznych.

 

 

Za pośrednictwem strony www.braster.eu i przejściu do sklepu online, klienci z Holandii będą mogli dokonywać zamówień urządzeń BRASTER oraz pakietów badań. Spółka oferuje użytkownikom pakiet urządzenia BRASTER wraz z 6 badaniami za cenę 349 EUR. Dodatkowo możliwe jest wykupienie samych badań: 6 badań za 59 EUR, 12 badań za 99 EUR i 24 badania za 189 EUR. Braster w celu lepszego dotarcia do potencjalnych klientek stworzył specjalny landing page w języku holenderskim, na którym przedstawi unikalne cechy urządzenia kobietom w Holandii.

– Widzimy duże możliwości rozwoju własnego kanału sprzedaży internetowej na zagranicznych rynkach. Chcemy przy okazji realizowanej strategii ekspansji skupić się na budowaniu mocnej pozycji na rynku e-commerce. Holandia jest pierwszym rynkiem zagranicznym, gdzie została uruchomiona sprzedaż online naszego urządzenia. Na podstawie zebranego doświadczenia, chcemy jeszcze lepiej dopracować System BRASTER do oczekiwań użytkowniczek – tłumaczy Marcin Halicki, Prezes Zarządu BRASTER S.A.

Uruchomieniu sprzedaży w Holandii towarzyszy przygotowana na ten cel kampania promocyjna online. Promocja będzie prowadzona z wykorzystaniem m.in. narzędzi Google Adwords, mediów społecznościowych, a także holenderskich influencerów, którzy na swoich blogach będą relacjonować użytkowanie BRASTERA. Braster stworzył anglojęzyczną wersję e-sklepu z myślą o ekspansji na kolejne zagraniczne rynki. Strony sklepów internetowych zostały dostosowane do urządzeń mobilnych, gdzie z łatwością poprzez smartfona czy tablet będzie można dokonać zakupu.

– Planujemy w dalszym ciągu zwiększać zasięg działalności i wchodzić na nowe rynki. Cel ten osiągniemy między innymi poprzez uruchomienie kolejnych zagranicznych wersji e-sklepów, a także współpracę z nowymi dystrybutorami. Przyjęta formuła sprzedaży online umożliwia nam ekspansję bez podejmowania znacznych inwestycji – twierdzi Prezes.

Holandia to kraj, który szczególną uwagę poświęca działaniom mającym na celu profilaktykę w kierunku raka piersi. Rak piersi jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym w Holandii. Każdego roku zapada na niego około 14 000 kobiet, a około 3 000 kobiet umiera z powodu tego nowotworu. Szacuje się, że u 1 na 8 holenderskich kobiet rozwinie się nowotwór piersi w pewnym momencie ich życia.

Jednocześnie Braster w ostatnim czasie prowadził również działania mające na celu rejestrację systemu na rynkach zagranicznych, na których taka procedura przed uruchomieniem sprzedaży jest wymagana. W trakcie prowadzonych działań udało się spółce zarejestrować system BRASTER na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Kolejnym krokiem będzie zawarcie umowy z wybranymi dystrybutorami i rozpoczęcie sprzedaży. Ponadto prowadzono również prace związane z rejestracją systemu w Brazylii. Spółka aktualnie kończy certyfikację bezpieczeństwa, która jest jednym z wymogów akredytacji INMETRO. Zaraz po tym zostanie złożona aplikacja rejestracyjna w brazylijskim urzędzie ANVISA.

Braster jednocześnie prowadzi rozmowy z wieloma potencjalnymi partnerami dystrybucyjnymi na świecie m.in. w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Chinach, Włoszech, Portugalii, Grecji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Indiach, Brazylii, Argentynie, Izraelu, Malezji, RPA czy Arabii Saudyjskiej. Rozpoczęte rozmowy pokazują bardzo duże zainteresowanie produktem. Będą one stopniowo materializować się w podpisywaniu kolejnych umów dystrybucyjnych.

KOMENTARZE
news

<Maj 2025>

pnwtśrczptsbnd
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Newsletter