Spółka podjęła w pierwszym półroczu szereg działań inwestycyjnych, zmierzających do rozwoju i umacniania swojej pozycji, a ich efekty będą widoczne w III i IV kwartale br. W szczególności inwestycje dotyczą wsparcia reklamowego marek Kolastyna i Miraculum, usprawnienia działań o charakterze trade-owym, rozwoju linii produkcyjnych, wejścia na nowe rynki zagraniczne w segmencie kosmetyków do opalania, w którym Kolastyna ma pozycję lidera w Polsce, fuzji z FK Miraculum oraz akwizycji spółki Unicolor.
"Trwające obecnie działania integrujące spółek to dla nas spory wysiłek organizacyjny, a także dodatkowe koszty. Liczymy jednak, że działania te zaowocują dobrymi wynikami finansowymi zarówno na koniec roku 2007, jak i w latach kolejnych. Podejmowane przez Grupę działania mają na celu zwiększanie wartości i atrakcyjność spółki dla naszych obecnych i przyszłych akcjonariuszy. Jestem przekonany, że wybrana przez Grupę Kolastyna strategia pozwoli na dynamiczny rozwój w kolejnych latach, a osiągane przez nas wyniki i ambitne plany są podstawą do formułowania optymistycznych prognoz na przyszłość” - mówi Andrzej Grzegorzewski, prezes zarządu Grupa Kolastyna SA.
W ciągu najbliższych 3 lat Grupa Kolastyna planuje zdobyć 10% rynku kosmetyków pielęgnacyjnych w Polsce. Cel ten chce osiągnąć dzięki zarówno poprzez akwizycje jak i rozwój organiczny.
Źródło: grupakolastyna.pl
KOMENTARZE