Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
„Wyprodukowano w Polsce” – ruszyła kampania Ministerstwa Gospodarki
Agata Lebiedowska, 22.10.2013 , Tagi: kampania, promocja, eksport
„Made in Poland” to hasło promujące nową kampanię informacyjno-promocyjną Ministerstwa Gospodarki. Kampania ma zachęcać zagranicznych inwestorów w Czechach, Niemczech, na Ukrainie oraz w Chinach i Rosji do nawiązywania współpracy biznesowej z polskimi firmami. Kampania obejmująca reklamę w prasie, Internecie, outdoor, a także działania PR, wystartowała 16 września 2013 r. i potrwa do czerwca 2014 r.

Celem kampanii „Made in Poland" jest wzmocnienie wizerunku Polski wśród przedsiębiorców  w Czechach, Niemczech, na Ukrainie, w Chinach i Rosji, jako wiarygodnego i  nowoczesnego partnera gospodarczego. – Chcemy pokazać światu, że nasz kraj posiada własne, atrakcyjne specjalności eksportowe, a polskie firmy z sukcesem mogą współpracować z zagranicznymi przedsiębiorcami – podkreśla wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik.

Kampania skupia się na prezentowaniu i utrwaleniu marki polskiej gospodarki. „Made in Poland” ma  zachęcać zagraniczne firmy do podejmowania współpracy z polskimi partenarmi.  Liczymy, że poprzez kampanię informacja o polskich markach dotrze do inwestorów, którzy dostrzegą zalety naszych produktów – mówi wiceminister Ilona Antoniszyn-Klik.

"Made in Poland" to koncepcja, której zadaniem jest pokazywanie wysokiej jakości  produktów i usług oferowanych przez polskich przedsiębiorców po konkurencyjnej cenie. Komunikacja skupia się wokół piętnastu branż o szczególnym potencjale eksportowym, m.in. na budownictwie, stolarce okiennej i drzwiowej, meblach, produkcji jachtów i łodzi rekreacyjnych, kosmetykach, biżuterii, a także przemyśle biotechnologicznym, farmaceutycznym czy polskiej żywności.

Grupą docelową kampanii jest wyższa kadra zarządzająca średnich i dużych przedsiębiorstw oraz organizacji o charakterze gospodarczym (np.: izb gospodarczych, stowarzyszeń itp.).

Działania informacyjno-promocyjne prowadzone będą w oparciu o reklamę w zagranicznych mediach i outdoor. Powstanie też raport pt.: „Polskie firmy i produkty”, który będzie opisywał zarówno makroekonomiczną sytuację polskiej gospodarki, jak i szczegółowo obrazował poszczególne branże. Ponadto, we wszystkich pięciu krajach odbędą się fora gospodarcze z udziałem przedstawicieli świata biznesu i polityki.

***

Kampania Ministerstwa Gospodarki „Made in Poland" jest finansowana ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, zaplanowanego na lata 2007-2013.

W realizację kampanii zaangażowały się placówki zagraniczne Ministerstwa Gospodarki  Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji Ambasad i Konsulatów RP, mające swoje oddziały w krajach objętych kampanią. Ich wsparcie pozwoli na szerokie dotarcie z przekazem bezpośrednio do przedstawicieli biznesu i inwestorów, którzy mogliby być zainteresowani współpracą z polskimi przedsiębiorcami.

Za koncepcję i realizację kampanii Ministerstwa Gospodarki odpowiadają dom mediowy Arena, Headlines Porter Novelli oraz agencja kreatywna What.

Źródła

www.mg.gov.pl

KOMENTARZE
news

<Maj 2020>

pnwtśrczptsbnd
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Newsletter