Reckitt kupuje SSL za 2,5 mld zł
Reckitt Benckiser nabył SSL International za 2,5 mld zł, obecnie oczekuje na zgodę akcjonariuszy i organów regulacyjnych.
„Nabycie SSL, posiadającej także znaną markę prezerwatyw Durex, zwiększy ofertę naszej spółki w dziedzinie zdrowia i higieny osobistej. Sądzimy iż co przełoży się na większą sprzedaż i zwiększy zyski przedsiębiorstwa o jedną trzecią oraz poprawi pozycję firmy w Chinach i Japonii.” twierdzi prezes firmy Reckitt, Bart Becht.
Reckitt Benckiser jest światowym liderem w produkcji detergentów i środków czystości oraz wiodącą firmą w dziedzinie środków higieny osobistej i leków dostępnych bez recepty(OTC). Posiada oddziały w 60 krajach a w 180 sprzedaje swoje produkty. Dostarcza klientom i konsumentom marki najwyższej jakości, m.in.: Veet, Airwick, Nurofen, Clearasil oraz Strepsils.
SSL International plc. jest młodą, prężnie rozwijającą się firmą. Przedmiotem działalności firmy jest dystrybucja markowych produktów związanych z ochroną zdrowia. SSL oferuje światowej klasy produkty m.in. w zakresie: planowania rodziny, kosmetyków do pielęgnacji stóp, komfortowego obuwia, produktów dostępnych bez recepty(OTC). Jest światowym liderem dwóch wiodących marek z dziedziny ochrony zdrowia Durex i Scholl. Sprzedaje klientom i konsumentom produkty najwyższej jakości.
Źródło: www.cosmeticsbusiness.com
red. Aleksandra Sęda
KOMENTARZE