Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Reckitt kupuje SSL za 2,5 mld zł
23.07.2010
Reckitt Benckiser nabył SSL International za 2,5 mld zł, obecnie oczekuje na zgodę akcjonariuszy i organów regulacyjnych.
Wygląda na to, iż umowa daje firmie Reckitt prawo własności do marki Scholl, oferującej markowe produkty do pielęgnacji stóp, do tej pory należącej do SSL International.

„Nabycie SSL, posiadającej także znaną markę prezerwatyw Durex, zwiększy ofertę naszej spółki w dziedzinie zdrowia i higieny osobistej. Sądzimy iż co przełoży się na większą sprzedaż i zwiększy zyski przedsiębiorstwa o jedną trzecią oraz poprawi pozycję firmy w Chinach i Japonii.” twierdzi prezes firmy Reckitt, Bart Becht.

Reckitt Benckiser jest światowym liderem w produkcji detergentów i środków czystości oraz wiodącą firmą w dziedzinie środków higieny osobistej i leków dostępnych bez recepty(OTC). Posiada oddziały w 60 krajach a w 180 sprzedaje swoje produkty. Dostarcza klientom i konsumentom marki najwyższej jakości, m.in.: Veet, Airwick, Nurofen, Clearasil oraz Strepsils.

SSL International plc. jest młodą, prężnie rozwijającą się firmą. Przedmiotem działalności firmy jest dystrybucja markowych produktów związanych z ochroną zdrowia. SSL oferuje światowej klasy produkty m.in. w zakresie: planowania rodziny, kosmetyków do pielęgnacji stóp, komfortowego obuwia, produktów dostępnych bez recepty(OTC). Jest światowym liderem dwóch wiodących marek z dziedziny ochrony zdrowia Durex i Scholl. Sprzedaje klientom i konsumentom produkty najwyższej jakości.

Źródło: www.cosmeticsbusiness.com

red. Aleksandra Sęda
KOMENTARZE
Newsletter