Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Próbki produktów najbardziej przydatne w sprzedaży detalicznej
15.06.2007
Wyniki sondy internetowej przeprowadzonej przez Redakcję miesięcznika Wiadomości Kosmetyczne wynika, że najbardziej przydatną formą pomocy i wsparcia w prowadzeniu sprzedaży detalicznej kosmetyków ze strony producentów i dostawców kosmetyków są próbki kosmetyków.


Próbki te pożądane są nie tylko przez klientki/klientów sklepów kosmetycznych, którzy doceniają, kiedy ich zakupy są premiowane takimi próbkami, ale także przez ekspedientki, które powinny wiedzieć co sprzedają. Jeśli same mają szansę produkt wyproóbować to częściej polecaja go kupującym, co ma w sprzedaży tej grupy produktów bardzo duże znaczenie.

Wysoka przydatność próbwk była wskazywana przez 54,3% ankietowanych. Prawie 24% ankietowanych uznało, że najbardziej przydatną formą pomocy jest organizowanie pokazów makijażu. Trzecią w kolejności przydatną formą pomocy (10,9%) okazały się być materiały promocyjne np. ulotki, torebki reklamowe, katalogi, a stojaki i szafy ekspozycyjne zajęły czwartą pozycję (6,5%). 4,3% ankietowanych uznało, że przydatne są szkolenia produktowe, natomiast szkolenia w zakresie technik sprzedaży nie cieszyły się wsród ankitowanych żadnym uznaniem.

Źródło: Wiadomości Kosmetyczne, maj 207
KOMENTARZE
news

<Styczeń 2025>

pnwtśrczptsbnd
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Newsletter