Targi rok rocznie są udoskonalane i zmieniane po to, aby pozostać najbardziej znanym w regionie eventem networkingowym i handlowym dla branży kosmetycznej i wellness. Przez 3 dni stają się niezrównaną platformą współpracy dla światowych graczy, ale również młodych, dopiero stawiających kroki w branży kosmetycznej firm. To miejsce, gdzie prezentują one swoje najnowsze produkty, a także mają niepowtarzalną okazję do dyskusji z tysiącami kupców, detalistów, hurtowników, importerów czy eksporterów.
Poprzednia 22. edycja targów przyniosła mnóstwo ciekawych możliwości biznesowych, niewiarygodnych spostrzeżeń i przemyśleń oraz fascynujących spojrzeń w przyszłość sektora kosmetycznego oraz wellness. Event przyciągnął ok 41,000 gości oraz 1,568 wystawców z 56 krajów. Wydarzenie wywarło bez wątpienia ogromny wpływ na świat kosmetyczny nie tylko na Bliskim Wschodzie czy w Afryce, ale również na subkontynencie indyjskim czy w innych, najdalej wysuniętych zakątkach świata. Dzięki Beautyworld Middle East tysiące wpływowych kupców czy też pozostałych gości targów poznało najnowsze trendy kosmetyczne oraz ekscytujące nowe możliwości dla reprezentowanego biznesu.
W najbliższej edycji targów w dniach 8-10.05.2018 weźmie udział ponad 1,600 wystawców z ponad 60 krajów. Polskę reprezentować będzie ok. 70 firm kosmetycznych. Nowością na targach będzie sekcja certyfikowanych organicznych i naturalnych produktów, na której zaprezentuje się ok. 60 firm kosmetycznych. Jest to odpowiedź na trend na rynku kosmetycznym, gdzie produkty „green” oraz „eko” stają się dominującą kategorią kosmetyków. Wśród wystawców tej sekcji znajdą się również polskie firmy kosmetyczne, które coraz częściej specjalizują się w kategoriach produktów ekologicznych. Więcej informacji na temat wydarzenia znajdziecie na stronie targów.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do odwiedzenia stoiska narodowego, które zlokalizowane zostanie w Hali Z2, stoisko D24. Na naszym stoisku wydzielone zostanie miejsce do spotkań b2b dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów, znajdzie się na nim również oprawa audiowizualna oraz miejsce na materiały promocyjne dotyczące sektora kosmetycznego. Zapraszamy polskich przedsiębiorców do przekazywani materiałów promocyjnych w postaci katalogów, ulotek oraz filmów reklamowych. Będziemy je dla Państwa promować przez cały czas trwania targów.
W ramach promocji polskiego sektora kosmetycznego 9 maja o godz. 12.00 na polskim stoisku promocyjnym odbędzie się konferencja prasowa, którą poprowadzi ekspert branżowy, z udziałem dziennikarzy międzynarodowych, gości zagranicznych oraz przedstawicieli polskich przedsiębiorstw. Już dziś zapraszamy polskie firmy, które planują udział w targach objętych programem, do kontaktu z Polską Agencją Inwestycji i Handlu i odwiedzenia polskiego stoiska. Polskie stoisko narodowe na targach w Dubaju zostanie zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży kosmetycznej w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
KOMENTARZE