Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Podsumowanie pierwszej edycji konferencji Label Innovations
Podczas pierwszej edycji konferencji Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami” poświęconej roli oraz komunikacji opakowania – firma Etykiety.pl Etigraf zadbała o stworzenie niepowtarzalnej atmosfery, sprzyjającej połączeniu świata nauki i biznesu. Organizatorzy skupili się na najtrudniejszych zagadnieniach, które stanowią wyzwania dla wielu właścicieli marek: począwszy od wizerunku marki i opakowania, a kończąc na sposobach angażowania konsumentów.

 

Uczestnicy konferencji mieli okazję:

  • wejść w buty konsumentów i zastanowić się dlaczego kupują wybrane produkty, a na inne nie zwracają uwagi  –  razem z dr Małgorzatą Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
  • zobaczyć innowacje w opakowaniach oczami konsumenta – wspólnie z Arturem Kępińskim i dr Pawłem Wójcikiem z Futura Media
  • dowiedzieć się jak konsumenci oceniają opakowania i jak tę ocenę odzwierciedlają badania naukowe w prelekcji dr Renatą Nestorowicz z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • nauczyć się we właściwy sposób myśleć o innowacjach – dzięki wystąpieniu Macieja Szarolety, Dyrektorowi Strategii w Albedo Marketing
  • prześledzić jak wygląda proces zmiany wizerunku na przykładzie klienta Etykiety.pl Etigraf wraz z Iwoną Studzińską, Dyrektor Handlową w Etykiety.pl Etigraf
  • odpowiedzieć na pytanie: po co firmie silna marka i czy moja firma potrzebuje takiej marki? – wspólnie z Agnieszką Rudnicką, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf
  • uczyć się budowania zaangażowania konsumentów przy użyciu narzędzia jakim jest grywalizacja – dzięki porywającej prelekcji Pawła Tkaczyka, Prezesa Agencji Brandingowej MIDEA 
  • tworzyć historie, które będą angażować konsumentów, wzruszać, sprzedawać i przejdą do historii – wspólnie z dr Moniką Górską z Mistrzowskiej Szkoła Storytellingu biznesowego oraz pomocy notesów SyKoMor jej autorstwa.

Pasjonujące prelekcje, zaangażowanie uczestników,  spotkania w kuluarach, wymiana kontaktów  –  udało się osiągnąć cele, które zostały zaplanowane.

Ale były też chwile poruszające i wzruszające, był śmiech i łzy – to był dla organizatora dowód, że zgromadził ludzi z pasją, którzy wkładają serce w zarządzanie markami i mają ogromne doświadczenie w tej dziedzinie.

Zaangażowanie oraz potrzeby w zakresie poruszanej tematyki były ogromne – mimo, iż konferencja zakończyła się o 17:00, ostatni uczestnicy konferencji opuścili salę o 18:30. Przerosło to oczekiwania Etykiety.pl Etigraf!

 

Etykiety.pl Etigraf – organizator konferencji ma nadzieję, że konferencja szkoleniowa Label Innovations stanie się cyklicznym wydarzeniem, będącym okazją wymiany wiedzy i kontaktów pomiędzy światem biznesu i nauki. Przedstawiciele organizatora zapewniają, że ich celem jest stworzenie bogatego wydarzenia, podczas którego świat nauki będzie mówić językiem korzyści dla firm i dzielił się wiedzą dotyczącą najbardziej palących dla przedsiębiorców tematów.

 

 

KOMENTARZE
news

<Czerwiec 2025>

pnwtśrczptsbnd
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
Newsletter