- Nieustannie rozwijamy działalność w ramach dystrybucji dermokosmetyków z kontrahentami zewnętrznymi. Zamierzamy również w kolejnych latach konsekwentnie zwiększać skalę operacji za granicą. Naszym celem strategicznym jest rozbudowa bazy zagranicznych klientów i dywersyfikacja przychodów. Prowadzimy jeszcze kilka rozmów biznesowych. Aktualnie są to rozmowy z krajami UE i Azji. – powiedział Konrad Palka, prezes Pharmena S.A.
W ramach umowy Pharmena będzie sprzedawać innowacyjne dermokosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry pod marką własną klienta (private label).
Nowym partnerem spółki jest firma z Bangladeszu z siedzibą w Dhaka. W regionie Bliskiego i Dalekiego Wschodu jest znaczącą i cenioną firmą farmaceutyczną. Ponadto to spółka publiczna z rocznymi obrotami na poziomie stu kilkudziesięciu milionów dolarów. Obecnie sprzedaje produkty na ponad 50 rynkach na świecie.
W ciągu niespełna dwóch lat Pharmenie udało się zbudować solidną bazę zagranicznych klientów. Produkty spółki można znaleźć w takich krajach jak: Korea Południowa, Indie, Tajwan, Kanada, Ukraina oraz Czechy. Ekspansja na nowe rynki zbytu poza granice kraju stanowi jeden z elementów realizacji strategii spółki w zakresie poszerzenia kanałów dystrybucji dermokosmetyków. Dzięki rosnącej dywersyfikacji sprzedaży Pharmena zmniejsza zależność od poszczególnych partnerów handlowych i tym samym ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej.
KOMENTARZE