W trakcie konferencji poruszone zostaną tematy z obszaru:
* „bezpiecznych opakowań”, czyli wykorzystania zabezpieczających farb i lakierów;
* materiałów etykietowych przyjaznych dla środowiska;
* wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w branży opakowań;
* technologii hybrydowego druku etykiet, która daje możliwość tworzenia unikalnych, personalizowanych etykiet z zaawansowaną dekoracją;
* stosowanych zdobień (w dobie zrównoważonego rozwoju);
* recyklingu podkładów etykietowych.
Packaging [R]evolution to także wystąpienia na temat ekspozycji i dostępności opakowań na sklepowej półce. Zaproszeni prelegenci opowiedzą, w jaki sposób wprowadzić produkt do sieci handlowej oraz jak pomóc producentom i ich opakowaniom wyróżnić się na tle konkurencji. Wśród zaplanowanych prezentacji przewidziano wystąpienie na temat wykorzystania wspomnianych w trakcie wcześniejszych wypowiedzi rozwiązań do stymulowania sprzedaży poprzez opakowanie. Nowa formuła oparta na 25-minutowych, rzeczowych prezentacjach gwarantuje odpowiednią dynamikę wydarzenia.
Program konferencji oraz link do rejestracji dostępne są na stronie internetowej wydarzenia. Udział w konferencji jest bezpłatny. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc obowiązuje rejestracja zgłoszeń. Nasz portal wspiera imprezę swoim patronatem medialnym.
KOMENTARZE