Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
OSKAR dla Grupy Kolastyna za kampanię Ogród SPA
16.07.2007
Grupa Kolastyna otrzymała Oskara Kosmetyków 2007 za kampanię reklamową kosmetyków Ogród SPA marki Laboratorium Kolastyna. Firma została wyróżniona nagrodą specjalną - Oskarem jubileuszowym.


Elementem wyróżniającym kampanii był oryginalny koncert, który zakładał wykorzystanie wizerunku znanego mężczyzny – Krzysztofa Kiljańskiego - do wsparcia marki oferującej kosmetyki dla kobiet .

 

Nowatorska kampania objęła swoim zasięgiem 5 stacji telewizyjnych: TVN, Polsat ,TVP2, TV4 i TVN7. Dodatkowo działania telewizyjne wzmocniła reklama w prasie kobiecej oraz specjalnie stworzony serwis internetowy, połączony z komunikacją wideo – filmami przygotowanymi specjalnie na potrzeby kampanii – oraz interaktywnym konkursem artystycznym i wsparty działaniami reklamowymi na wortalach kobiecych. Kampanię było widać także na citylightach usytuowanych w ośmiu największych miastach w Polsce. Towarzyszyły jej działania o charakterze BTL (m.in. konkurs konsumencki, inserty produktów w prasie, sampling próbek produktów).

Konkurs OSKARY Kosmetyków organizowany jest od 10 lat przez branżowy magazyn Kosmetyki. Najlepsze produkty wybierane są w siedmiu kategoriach: preparaty do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, paznokci, kosmetyki dystrybuowane w aptekach, zapachy damskie i męskie, makijaż oraz profesjonalne zabiegi kosmetyczne. Do walki o tytuł zgłoszono ponad 250 produktów firm polskich i zagranicznych. Zwycięzcy, oprócz statuetki, otrzymują prawo używania logo Oskara dla wzmocnienia wizerunku nagrodzonych produktów. 

 

Źródło: www.grupakolastyna.pl

 

KOMENTARZE
Newsletter