Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Nowe przedsięwzięcie Dax Cosmetics
22.05.2006
10 maja wystawionym w Teatrze Narodowym monodramem „Dax Cosmetics, czyli piękno wyzwolone” w wykonaniu aktorki Joanny Liszowskiej rozpoczęła się promocja najnowszych linii kosmetycznych firmy Dax Cosmetics.


Pokazanie produktów w konwencji sztuki teatralnej to pierwsze tego typu przedsięwzięcie, jego autorem była agencja Estimage PR. Przygotowania trwały kilka miesięcy, zaś samo przedstawienie zostało zorganizowane zgodnie z zasadami wystawiania profesjonalnych spektakli teatralnych – do projektu zaangażowano pracowników teatru, opracowana została profesjonalna scenografia, a jej elementy wypożyczono z Teatru Narodowego. Produkty z najnowszych linii Dax Cosmetics Ideal Body - nieinwazyjny program modelowania ciała - i Dax Cosmetics Aqua Magnes – długotrwale nawilżające kosmetyki do intensywnej kuracji odmładzającej - były podczas przedstawienia wyświetlane na dużym ekranie, przy czym projekcja była zsynchronizowana z odgrywanym na scenie przedstawieniem – w chwili, gdy bohaterka używała danego produktu, pojawiał się on na ekranie. Dax Cosmetics działa na polskim rynku od 21 lat i znana jest z innowacji kosmetycznych. W ostatnich latach zanotowała szczególnie wysoką dynamikę wzrostu w rynku kosmetyków do opalania – 14 proc., a także kosmetyków antyseptycznych – 10 proc. i środków do pielęgnacji twarzy – 5,4 proc.

KOMENTARZE
Newsletter