Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Nowe podejście do badań rynku i analizy sensorycznej.
02.09.2010
Dobry pomysł nie wystarczy aby być konkurencyjnym na rynku. Projekt opakowania, jego kształt i kolor, gwiazdorska obsada reklam i w końcu prezentacja produktu na półce sklepowej – sztab specjalistów poświęca wiele czasu aby skusić klientów do zakupu
Na pomoc firmom przychodzi grupa NEURO DEVICE, która, klasyczne metody badania rynku uzupełnia nowatorskimi technikami rodem z psychologii i medycyny. Podczas II Krajowego Kongresu Beauty Innovations, który odbędzie się 29-30 września 2010, eksperci z dziedziny neuroscience opowiedzą o możliwości zastosowania zaawansowanej wiedzy o człowieku w kreowaniu artykułów i kampanii marketingowych. NEURO DEVICE Group proponuje swoim klientom wachlarz metod opartych na rejestracji podświadomych reakcji respondentów na produkt, czy jego reklamę (m.in. śledzenie ruchu gałek ocznych, badanie mięśni mimicznych twarzy, zmian w czynności układu nerwowego).

Źródło: informacja prasowa
KOMENTARZE
Newsletter