Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Niemiecki rynek produktów przeciwstarzeniowych
23.02.2006
Według najnowszego raportu opracowanego przez spółkę Research and Markets, siedem z pośród dziesięciu Niemek znajdujących się w grupie wiekowej po między 55 a 65 rokiem życia korzysta z produktów przeciwstarzeniowych.


Raport ten opisuje, w jaki sposób starzejąca się populacja oraz rosnąca świadomość konsumentów stały się główną siłą napędu dla sektora produktów przeciwstarzeniowych. Sektor ten cieszy się coraz większym zainteresowaniem oraz zapotrzebowaniem na bardziej wyrafinowane oraz naturalne produkty. Co więcej, raport stwierdza, iż niepewny klimat ekonomiczny oraz niska ufność konsumentów znalazły odzwierciedlenie w niskiej sprzedaży. Trendy mające na celu odwrócenie zaistniałej sytuacji przewidują zmianę ku naturalnym produktom oraz produktom z sektora wellness. Nie bez znaczenia jest również wzrost udziału w rynku produktów typu private label. Odnotowano również dość znaczący wzrost sprzedaży detalicznej, szczególnie w sektorze produktów przeznaczonych do pielęgnacji ciała. Korzystanie z olejków do opalania, balsamów oraz kremów w Niemczech jest po niżej średniej europejskiej. Zaledwie 55 proc. dorosłych korzysta z tych produktów. Badania wykazują, iż liczba ta spada w przedziale kobiet powyżej 65 roku życia.

Oprac. Katarzyna Walczak. Źródło: Global Cosmetic Industry Magazine

KOMENTARZE
news

<Marzec 2024>

pnwtśrczptsbnd
26
27
29
1
2
3
4
8
9
10
11
12
16
17
18
20
22
23
24
25
28
29
30
31
Newsletter