Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
LEGISLACJA DLA BIZNESU: „Jak poprawnie reklamować produkty kosmetyczne? Naturalny, organiczny, hipoalergiczny, nie zawiera…”
LEGISLACJA DLA BIZNESU: „Jak poprawnie reklamować produkty kosmetyczne? Naturalny, organicz
Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego zaprasza do udziału w konferencji z cyklu LEGISLACJA DLA BIZNESU: „Jak poprawnie reklamować produkty kosmetyczne? Naturalny, organiczny, hipoalergiczny, nie zawiera…”. Konferencję, połączoną z praktycznymi warsztatami, organizuje w Warszawie 29 maja 2019 roku. Patronem merytorycznym konferencji i warsztatów jest Cosmetics Europe. Patroni medialni: Biotechnologia, Chemia i Biznes oraz Świat Przemysłu Kosmetycznego.

 

 

„Naturalny” czy „organiczny”, to cechy, które producenci chętnie akcentują­­­ w przekazach reklamowych produktów kosmetycznych. Nie mniejszą popularnością cieszą się określenia ‘”free from” czy „hipoalergiczny”. Stowarzyszenie zaprasza Państwa do dyskusji w gronie ekspertów, jak należy stosować te deklaracje, aby pozostać w zgodzie z prawem.

 

Organizator pragnie Państwa uwagę skierować na część warsztatową, która jest odpowiedzią na wiele zapytań wpływających do Stowarzyszenia - w programie ujęte zostały wykłady i ćwiczenia obliczeniowe w oparciu o normę ISO 16128poprowadzą je ekspertki, które brały bezpośrednio udział w tworzeniu normy: Anne Dux i Carmen Esteban. To właśnie norma ISO 16128 stanowi wytyczne dla określania naturalności i organiczności:

  • ISO 16128-1:2016 Guidelines on technical definitions and criteria for natural and organic cosmetic ingredients and products - Part 1: Definitions for ingredients
  • ISO 16128-2:2017 Guidelines on technical definitions and criteria for natural and organic cosmetic ingredients - Part 2: Criteria for ingredients and products

 

Do poprowadzenia konferencji i warsztatów Stowarzyszenie zaprosiło uznanych ekspertów - przedstawicieli przemysłu:

  • Anne Dux (francuskie stowarzyszenie FEBEA)
  • Carmen Esteban (CES Consuting, wcześniej hiszpańskie stowarzyszenie STANPA)
  • Dr Geralda Rennera (Cosmetics Europe)
  • Dr Iwonę Białas (Cosmetosafe Consulting)

 

a także przedstawiciela Głównego Inspektoratu Sanitarnego - Izabelę Burzyńską – reprezentującą Polskę w pracach Stałego Komitetu ds. Kosmetyków i Grupy Roboczej ds. Kosmetyków Komisji Europejskiej.

 

Omówią oni szeroko kwestie deklaracji marketingowych widzianych z różnych perspektyw – z punktu widzenia przemysłu, Safety Assessora, a także organu kontrolującego.

 

Konferencja odbędzie się na miesiąc przed wejściem w życie załączników III i IV Dokumentu Technicznego Komisji Europejskiej w sprawie oświadczeń dotyczących produktów kosmetycznych, wprowadzających nowe elementy w ocenie poprawności stosowania deklaracji free from i hipoalergiczny.

 

Do udziału w konferencji zapraszamy w imieniu Organizatora szczególnie:

  • Właścicieli oraz kadrę zarządzającą firm kosmetycznych
  • Pracowników Działów Kontroli Jakości
  • Pracowników Działów Badawczo-Rozwojowych i Działów Wdrożeń
  • Pracowników Laboratoriów
  • Pracowników Działów Marketingu

 

Szczegółową agendę konferencji i warsztatów znajdą Państwo w załączniku.

 

Prosimy o zgłaszanie udziału w szkoleniu poprzez formularz: https://konferencjaiwarsztatypspkd.konfeo.com/pl/groups

 

Uwaga! Pracownicy firm członkowskich Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego otrzymują atrakcyjne rabaty. Niższą cenę udziału w konferencji Stowarzyszenie gwarantuje także osobom, które dokonają rejestracji do dnia 30 kwietnia 2019 roku.

 

 

Załączniki
KOMENTARZE
news

<Listopad 2019>

pnwtśrczptsbnd
28
30
31
1
2
3
4
7
MEDmeetsTECH
2019-11-07 do 2019-11-07
9
40. Kongres i Targi LNE
2019-11-09 do 2019-11-10
10
11
15
16
17
22
23
24
27
28
29
30
1
Newsletter