Wydarzenie skierowane jest do:
• firm produkcyjnych i dystrybuujących produkty aerozolowe lub tych, które planują wprowadzić na rynek produkty aerozolowe,
• pracowników laboratoriów, działów badawczo-rozwojowych, działów produkcji, kontroli jakości, osób zajmujących się marketingiem,
• firm świadczących usługi dla branży aerozolowej, dostawców surowców, opakowań, technologii, maszyn itp.,
• przedstawicieli uczelni wyższych, studentów oraz wszystkich osób zainteresowanych branżą aerozolową,
• firm członkowskich oraz firm spoza Związku.
– To wydarzenie od lat stanowi ważny punkt w kalendarzu wydarzeń branżowych. Tak naprawdę każda firma, która ma w swoim portfolio produkty aerozolowe lub świadczy usługi dla tej branży, powinna tu być. Program dobieramy tak, aby każdy mógł wynieść coś dla siebie, a dodatkowo jest to świetna okazja do spotkania, rozmów i nawiązania kontaktów biznesowych, dlatego też poza samą konferencją zachęcamy do wzięcia udziału w bankiecie – mówi Justyna Błaszczak, prezes Polskiego Związku Pracodawców Przemysłu Aerozolowego.
W programie:
1. Opakowania aerozoli pod lupą prawa – PPWR, SUP, greenwashing | Jakub Teler, Kancelaria Maruszkin
2. Strefy kontrolowane w produkcji aerozoli – wymóg czy realna potrzeba? | Patrycja Sitek, CRK Consulting
3. Transport wyrobów aerozolowych – porównanie przepisów lotniczych i drogowych | Paweł Tkaczyk, DGM Poland
4. Systemy detekcji mikronieszczelności z wykorzystaniem spektroskopii laserowej dla podniesienia efektywność produkcji aerozoli oraz w celu zwiększenia bezpieczeństwa produktu | Janusz Rozumecki, JMR Europe
5. Bio LPG – odnawialny zamiennik tradycyjnego LPG | Paweł Krauze, Mateusz Jaworski Gaspol
6. BHP w zakładzie aerozolowym | Marek Spiżewski, Active BHP
7. Newralgiczne punkty w produkcji aerozoli – błędy, ryzyka i sposoby zapobiegania | Agata Jura, Koh-I-Noor
8. Wymagania standardów sieci handlowych stawiane produktom serialowym (BRC CP, IFS HPC, GMP). Najczęstsze problemy | Sylwia Stokowska, Audytorka
Pełny program z podziałem na godziny znajduje się TUTAJ.
Integralną częścią Konferencji Aerozolowej jest bankiet – wyjątkowa okazja do budowania relacji biznesowych w swobodnej atmosferze. To moment, w którym na spokojnie można usiąść, porozmawiać i wymienić się doświadczeniami. To także doskonała możliwość, by w nieformalnej atmosferze poznać wiele kluczowych osób, zdobyć dodatkową wiedzę i spojrzeć na branżę z nowej perspektywy.
Partnerami medialnymi konferencji są: Biotechnologia.pl, EPS Media (Chemia i Biznes), Wydawnictwo BMP, PSPKD (Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego).
Kiedy? 20 listopada br.
Gdzie? The Loom Hotel, ul. Ogrodowa 21, Łódź
Kontakt: kaja.bernasinska@pzppa.pl

KOMENTARZE