Iso SlimComplex - osiagnięcie Mibelle Biochemistry
10.03.2009
Iso SlimComplex to kompleks  substancji aktywnych, które dodaje się do formulacji kosmetycznych. Jest on połączeniem izoflawonów sojowych, występujących w postaci aktywnej biologicznie, ekstraktu z algi Spirulina platensis, kofeiny a także karnityny.

Surowiec ten ten dzięki zawartości izoflawonów sojowych wykazuję podwójne działanie skierowane przeciwko cellitowi:

1. Izoflawony zwiększają  produkcję  kolagenu na poziomie skóry właściwej , co skutkuje zwiększeniem jędrności skóry  a także dochodzi do  zmniejszenia  „ekspansji”  ,znajdujących się poniżej poziomu skóry właściwej, komórek gromadzących lipidy.

2. Izoflawony ingerują w metabolizm komórek tłuszczowych ,  przyczyniają się w ten sposób do rozkładu tłuszczu ,przyspieszając efekt wyszczuplania
  Ekstrakt z algi Spirulina platensis , kofeina   oraz  karnityna   są naturalnymi   składnikami ,które słyną ze swojego działania wyszczuplającego

Zgodnie z deklaracjami  Mibelle Biochemistry  , stosowanie z Iso-SlimComplex wpływa na :

• zmniejszenie obwodu ud o 3,8 cm
• redukcja cellulitu  o 32%
• Poprawę  jędrności skóry

O komentarz do powyższego artykułu portal Biotechnologia.pl poprosił eksperta – Panią mgr inż. Justynę Szpak -Chemik specjalista w zakresie formulacji kosmetykow, doświadczenie zdobywała w polskich i zagranicznych firmach, aktualnie formulator w jednostce badawczo-rozwojowej szwedzkiej firmy kosmetycznej

“Izoflawonoidy znane są także pod nazwa fitohormony i znalazły zastosowanie przede wszystkim w preparatach "anti-aging" . Swoją budową przypominają estrogen, wykazują jednak o wiele słabsze od niego działanie. Izoflawonoidy są obecne w roślinach, przy czym soja jest najbogatszym źródłem fitohormonów.
Zastosowanie kofeiny oraz L-karnityny pozytywnie wpływa na gospodarkę tłuszczową, tak znaczącą w przypadku cellulitu. Działanie L-karnityny jest dwukierunkowe: transportuje kwasy tłuszczowe (KT) do mitochondriów, gdzie ulęgają przemianie, jak również usuwa nadmiar średnio i krótkołancuchowych KT, które w dużych ilościach stają się toksyczne (detoksykacja).Pobudzające właściwości kofeiny dodatkowo przyśpieszają powyższe procesy, czyli aktywują proces "spalania" tłuszczów.
Dodatek bogatej w proteiny, mikroelementy oraz witaminy algi Spirulina wzmacnia działanie any-cellulitowe poprzez  ujędrnianie oraz odżywianie skóry.
Należy jednak pamiętać, ze najlepsze efekty osiąga sie poprzez polaczenie kosmetycznej kuracji anycellulitowej z odpowiednią dietą oraz ruchem.”

Źródło: Mibelle Biochemistry