Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Dr Irena Eris najsilniejszą polską marką!
18.01.2012

Superbrands po raz szósty wybrał najsilniejsze marki na polskim rynku. W najnowszej edycji projektu marka Dr Irena Eris została najsilniejszą polską marką oraz zajęła pierwsze miejsce w kategorii „kosmetyki". W ten sposób stała się, jak to określili organizatorzy "wielkim wygranym tegorocznej edycji".

 

 

 

 

 

 

 

The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja powołana z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek. W pięciu polskich edycjach programu tzw. Rada Marek - niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu - wyłaniała grupę liderów, opierając się o ich rozpoznawalność, unikalny charakter korzyści, które oferują, czy siłę więzi z klientami. Tym razem – w szóstej edycji - do grona jurorów udało się zaprosić aż 38 osobistości. Po raz pierwszy w historii polskiej edycji Superbrands o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa blisko 2800 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów.

W tegorocznym rankingu oprócz tego, że Dr Irena Eris została wybrana najsilniejszą marką na polskim rynku znalazła się także, jako jedna z dwóch (obok TVN) rodzimych marek, w pierwszej dwudziestce ogólnego zestawienia.

Jest to niezwykłe docenienie siły marki, na którą dzisiaj składają się kosmetyki selektywne, Hotele SPA Dr Irena Eris, Kosmetyczne Instytuty oraz Centrum Naukowo – Badawcze.

Ponadto Dr Irena Eris zwyciężyła w kategorii „Kosmetyki” i została uznana również za najsilniejszą markę kosmetyczną. W walce o serca i umysły Polek zwyciężyła nawet z marką Chanel, przewodzącą tabeli w poprzednich edycjach. Tytuł ten jest podkreśleniem silnej pozycji, najwyższej jakości oraz prestiżu marki Dr Irena Eris, która kilkakrotnie była laureatem Superbrands. Prestiżowy tytułu Superbrands przypadł też Hotelom SPA Dr Irena Eris, jednemu z filarów marki. Kapituła Rady Marek uznała bowiem Hotele SPA Dr Irena Eris za jedną z najsilniejszych marek biznesowych na rynku polskim. To bardzo zaszczytne wyróżnienie daje prawo do posługiwania się rozpoznawalnym na świecie stemplem Superbrands 2012.

W nadchodzących miesiącach historie sukcesu wybranych marek trafią do kolejnej edycji Albumu Superbrands, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu". Album zostanie zaprezentowany podczas kolejnej Gali Superbrands.

Superbrands TOP 10  - Polskie marki konsumenckie

1. Dr Irena Eris

2. TVN

3. Allegro.pl

4. E.Wedel

5. TVN24

6. Wedlowskie Ptasie Mleczko

7. A. Blikle

8. Gazeta Wyborcza

9. Żubrówka

10. RMF FM

Superbrands TOP 20 - Głosowanie Rady Marek i Konsumentów

1. Apple

2. Coca Cola

3. Google.pl

4. iPhone

5. Facebook

6. iPod

7. IKEA

8. Porsche

9. Mercedes-Benz

10. Ferrari

11. BMW

12. McDonald's

13. Nike

14. Disney

15. LEGO

16. Dr Irena Eris

17. Audi

18. Microsoft

19. TVN

20. Volvo

 

red. Tomasz Sznerch

KOMENTARZE
Newsletter