Univar dystrybuuje chemikalia dedykowane różnym gałęziom przemysłu. Są wśród nich zarówno dodatki do żywności, enzymy, ale i surowce kosmetyczne, art. chemii gospodarczej oraz farmacji. W szerokim asortymencie firmy znajdują się także żywice oraz dodatki do farb, lakierów i klejów. Co więcej, oferta Univaru zawiera unikalne smary, oleje i silikony przemysłowe. Firma o ugruntowanej pozycji na rynku chemicznym, oprócz dbania o najwyższej jakości produkty i usługi, zauważyła potrzebę docenienia oraz wyróżnienia Klienta, jako istotnego elementu w zarządzaniu organizacją. Portal biotechnologia.pl podejmował już temat zmiany filozofii przedsiębiorstw z aspektu technologicznego i produktowego na ten, który w centrum stawia człowieka (KLIKNIJ TUTAJ). Agnieszka Cerańska, Business Manager Univar Polska opowiada o wyjątkowym 2014 roku, który nazwany został Rokiem Klienta. Jaki rezultat przyniosło takie działanie? Czy kierunek, który obrała firma w minionym roku będzie kontynuowany w 2015? Odpowiedzi znajdują się w materiale multimedialnym.
Autor: Anna Szulc
KOMENTARZE