Branża kosmetyczna w jednym miejscu
Beauty Innovations to wydarzenie, które w jednym miejscu gromadzi znaczną część branży. Jest to miejsce, w którym najlepsi specjaliści i przedstawiciele firm spotykają się, aby podyskutować na najbardziej nurtujące ich tematy i nawiązać wiele obiecujących kontaktów biznesowych. Wydarzenie skierowane jest do:
- właścicieli, prezesów i członków zarządu firm produkcyjnych i dystrybuujących produkty kosmetyczne,
- pracowników laboratoriów, działów badawczo-wdrożeniowych, osób zajmujących się marketingiem firm kosmetycznych,
- firm świadczących usługi dla branży kosmetycznej, dostawców surowców kosmetycznych, technologii, aparatury, odczynników, opakowań,
- przedstawicieli uczelni wyższych, studentów oraz osób zainteresowanych, związanych z branżą kosmetyczną.
Beauty Innovations to miejsce wymiany doświadczeń i opinii zawodowych, możliwość rozmowy i konsultacji z najlepszymi specjalistami z branży
Merytoryka
To, co wyróżnia to wydarzenie, to przede wszystkim ciekawy program, starannie dobrane tematy, dostosowane do zainteresowań uczestników i potrzeb rynku.
Program tegorocznej edycji podzielony jest na cztery bloki tematyczne:
1. Sprzedaż i Marketing
2. Nauka, receptury, badania
3. Prawo
– Jesteśmy na rynku już ponad 20 lat, znamy branżę od podszewki – nie tylko piszemy o niej, ale też codziennie bierzemy udział w różnego rodzaju wydarzeniach branżowych, spotkaniach, seminariach, sami organizujemy szkolenia, znamy ekspertów i wiemy, co w danym momencie jest najważniejsze. Dużą wagę przywiązujemy do merytorycznego aspektu naszych wykładów, bo czy jest coś ważniejszego w tego typu wydarzeniach niż wiedza, przekazywanie jej i dzielenie się nią – mówi Marcin Herman, Prezes Zarządu Bio-Tech Media.
Punktem kulminacyjnym konferencji jest debata, w której biorą udział wszyscy prelegenci.
Specjaliści
Wszystkie wykłady prowadzone są przez osoby, które na co dzień mają do czynienia z omawianymi przez nich zagadnieniami, posiadają wieloletnie doświadczenie, wiedzę i, co ważne, potrafią się nimi podzielić z innymi.
Do współpracy przy tegorocznej edycji zaprosiliśmy m.in. takie firmy i instytucje jak: Safic Alcan, Politechnika Łódzka, J.S. Hamilton, Dr Koziej, Symbiosis, Passage Cosmetics, ACC Chemicals, Uczelnia Medyczna im. Marii Skłodowskiej-Curie, Theta Doradztwo Techniczne, PATPOL Kancelaria Patentowa.
Networking i specjalna platforma B2B
Ważnym punktem konferencji jest networking. Dzięki specjalnej platformie uczestnicy mają możliwość umawiania się na indywidualne spotkania biznesowe, prowadzone w komfortowych warunkach (w specjalnie wyznaczonych do tego miejscach) z potencjalnymi kontrahentami i najlepszymi specjalistami branży kosmetycznej.
Spotkania można planować poprzez platformę B2B połączoną z profilem uczestnika, do której hasło ustala się podczas rejestracji na konferencję. Platforma zostaje włączona na 2 tygodnie przed rozpoczęciem Beauty Innovations. Wówczas każdy uczestnik ma od razu wgląd do pełnej listy osób biorących udział w tym wydarzeniu. Każdy uczestnik może umówić się na dowolną liczbę spotkań. Każde spotkanie może trwać do 20 minut.
W zeszłym roku odbyło się 70 spotkań biznesowych w ramach platformy networkingowej (nie wliczając tych nieoficjalnych, „kuluarowych”). W tym roku prawdopodobnie będzie ich jeszcze więcej.
Silni Partnerzy
Głównym Sponsorem Konferencji jest firma Safic-Alcan, lider na rynku dystrybucji składników do produkcji dla różnych gałęzi przemysłu.
Partnerem merytorycznym jest Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego.
Zapisy na konferencję już trwają (rejestracja).
Zachęcamy również do zapoznania się z ofertą Wystawcy.
11 czerwca, hotel Novotel Centrum Łódź. Więcej informacji na stronie: www.konferencja.biotechnologia.pl
|
KOMENTARZE