Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Amerykańskie apteki - wielka szansa dla europejskich producentów kosmetyków
08.03.2006
W Stanach Zjednoczonych 40 proc sprzedaży kosmetyków odbywa się przez masowe sieci sprzedaży detalicznej oraz apteki.


Sieci aptek oraz duże sieci sprzedaży detalicznej, takie jak Wal-Mart czy Target rozpoczęły gruntowną reorganizację swojej oferty. Właśnie teraz nadarza się okazja by umieścić swoje produkty w ofercie tych sklepów,” mówi Jean-François Goumy, szef Działu Sprzedaży Detalicznej Francuskiej Misji Handlowej w Nowym Jorku. Informacje te zostały podane podczas konferencji zorganizowanej przez UbiFrance - Francuską Agencję zajmującą się promocją międzynarodowej współpracy gospodarczej. Konferencja ta odbyła się w Paryżu, 03 marca br i dotyczyła sieci aptek. “Produkty kosmetyczne stanowią 8 proc ogólnej wartości sprzedaży w aptekach. Po przez reorganizację, sieci aptek chcą zwiększyć swój udział w rynku kosmetyków, a tym samym zaoferować produkty mające większą wartość,” twierdzi Alain Toccat, dyrektor naczelny Excelsior Beauty. „Apteki są częściej odwiedzane niż inne sklepy detaliczne. Obecnie ulepszają one swoją organizację handlu w ten sposób, by sprostać wymogom europejskich producentów kosmetycznych” dodaje Toccat. Klienci aptek w USA są zainteresowani głównie produktami do pielęgnacji skóry oraz kosmetyką kolorową. Europejskie produkty kosmetyczne mają bardzo dobrą renomę w Stanach Zjednoczonych, mają duży potencjał sprzedaży na tym rynku. Potwierdza to sukces fińskiej marki kosmetyków Lumene, rozprowadzanych obecnie w Stanach Zjednoczonych przez sieć sklepów CVS.

Oprac. Katarzyna Walczak. Źródło: Beauty On Line

KOMENTARZE
news

<Grudzień 2020>

pnwtśrczptsbnd
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
Newsletter