Szkolenie ONLINE (na żywo)
26.02.2021
*Warunkiem odbycia się szkolenia jest zebranie minimalnej liczby osób
Szkolenie online (na żywo)
Termin: 26 lutego 2021
Czas trwania: 10.00-15.00
CENA: 800 zł netto/osoba
Adresaci szkolenia
Wszyscy, którzy chcą wprowadzić swój produkt do sieci handlowych
- pracownicy firm produkcyjnych/dystrybucyjnych
- pracownicy działów handlowych, marketingu
- kadra zarządzająca
Agenda
Wstęp: Polski rynek kosmetyczny. Jesteś w dobrej kategorii. 1. Hurtownie Kosmetyczne – specyfika działania 2. Największe drogerie: Rossmann, Hebe, Drogerie Natura, - newralgiczne zapisy w umowach 3. Mniejsze drogerie 4. Dyskonty i hipermarkety: Biedronka, Lidl, Dino, Carrefour, Auchan 5. E-commerce 6. Wzorowa oferta współpracy
|
Prelegent
Tomasz Szacoń – ekspert sprzedaży do sieci handlowych. 12 lat doświadczenia w budowaniu struktur sprzedaży w kanale nowoczesnym. W 2017 roku jedna z wspieranych przez niego firm otrzymała Diament Forbes. Ekspert Inkubatora UW. Autor szkolenia: „Jak rozpocząć rozmowy z sieciami handlowymi", z którego skorzystało ponad 200 firm.
Autor wielu publikacji o specyfice sprzedaży do sieci handlowych. Właściciel firmy konsultingowej RetailPoland Consulting, która w 2019 roku została wyróżniona nagrodą „Orły Kształcenia”. Doradza, wspiera, pomaga w rozwoju sprzedaży.
CENA: 800 zł netto/osoba
Informacje o szkoleniu
KONTAKT Kaja Bernasińska e-mail: kaja.bernasinska@biotechnologia.pl
|