Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Farmacja, Biotechnologia

Studia podyplomowe Marketing Farmaceutyczny
Data rozpoczęcia:
2012-09-03
Data zakończenia:
2013-06-17
Organizator:
Oinpharma Sp. z o.o. Ośrodek Informacji Naukowej

Wspólnie z Partnerem Merytorycznym  Wyższą Szkołą Menedżerską w Warszawie zapraszamy do wzięcia udziału w wiosennej edycji studiów podyplomowych na kierunku MARKETING FARMACEUTYCZNY. Zapraszamy do zapisów.

Adresaci:
Studia podyplomowe skierowane są przede do osób zainteresowanych rozpoczęciem kariery w firmach farmaceutycznych w działach marketingu i sprzedaży, jak również do osób rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.
Absolwenci studiów podyplomowych – Marketing farmaceutyczny – nabędą nie tylko wiedzę teoretyczną, ale dzięki warsztatom będą mogli prześledzić procesy marketingowe i sprzedażowe produktami farmaceutycznymi i aktywnie w nich uczestniczyć.
Studnia podyplomowe Marketing Farmaceutyczny to kierunek którego kluczowym założeniem jest praktyczne podejście do zagadnień związanych z działaniami oraz rolą i zadaniami kadry menedżerskiej pracującej w firmach farmaceutycznych.Wykładowcy Akademii Product Managera to praktycy z wieloletnim doświadczeniem w zakresie pracy w działach marketingu i sprzedaży ze sprawdzonymi umiejętnościami trenerskimi.
 

Program

Program Studiów podyplomowych ma za zadanie merytoryczne wsparcie kandydatów lub osób już pracujących w firmach farmaceutycznych. Zajęcia obejmują swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” – związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi – oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.
Program i omawiane zagadnienia z dziedziny Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Prawa Farmaceutycznego, Zarządzania i Informatyki – zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby ukończenie kierunku Marketing Farmaceutyczny w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowiskach w firmach farmaceutycznych.
Jesteśmy przekonani, że absolwenci Studiów podyplomowych Marketing Farmaceutyczny będą postrzegani jako atrakcyjni pracownicy dla kadry zarządzającej sektora farmaceutycznego i dlatego ten właśnie kierunek to dla Państwa świetna inwestycja w siebie i własną karierę zawodową.

Pozostałe informacje

Termin studiów:

Rozpoczęcie: wrzesień/ październik 2012
Dwa semestry – zjazdy co dwa tygodnie – w soboty i niedziele, godz. 9.00-16.00
 

Opłaty:

Koszt Studiów Podyplomowych
I wariant    4.600 PLN / 2 semestry (przy jednorazowej wpłacie przed rozpoczęciem studiów)
II wariant: 4.900 zł (2 x 2.450 zł) – semestralna

Wpisowe: 250 zł

Kontakt

Kontakt w sprawie rekrutacji:

OINpharma Sp. z o.o. 
tel. 22 578 00 09
e-mail: olga.michalska@oinpharma.pl
e-mail: biuro@oinpharma.pl 
lub
Centrum Kształcenia Ustawicznego Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie
tel. 22 59 00 765
e-mail: podyplomowe@wsm.warszawa.pl

Newsletter