„Nowoczesny marketing farmaceutyczny a Internet” – Szkolenie dla managerów firm farmaceutycznych – Już 6 czerwca 2011 Warszawa
- case studies
- best and worst practices
- liczby, liczby, liczby
Prowadzą specjaliści – praktycy z branży farmaceutycznej – Sylwetki w zakładce Termin i Cena
W programie:
- Praktyczne możliwości promocji SEM/SEO w branży farmaceutycznej
- Jak skutecznie wykorzystać potencjał Social Media w marketingu Farmaceutycznym
- Przegląd oferty portali dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów
- eMarketing w Farmacji – Wielkie sukcesy i bolesne porażki
Program
Nowoczesny marketing farmaceutyczny a Internet
Prowadzący i agenda:
Członek zarządu, Kompan.pl
Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest odpowiedzialny za sprzedaż i planowanie kampanii. Ponadto zajmuje się operacyjną koordynacją pracy firmy oraz nadzoruje proces rekrutacji i szkolenia pracowników. Posiada certyfikat Google Advertising Professional .W branży internetowej pracuje od 2000 r. Wcześniej pracował na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży w projektach funduszu inwestycyjnego e-Katalyst (m.in. był szefem sprzedaży w bizCentrum) oraz NTTCable (niemiecka firma telekomunikacyjna).
„Praktyczne możliwości promocji SEM/SEO w branży farmaceutycznej”
- jak skutecznie kontrolować koszty
- ile warte jest kliknięcie i jak wpływa na sprzedaż
- reklama graficzna i video rozliczana za efekt
Właściciel TOMO GROUP (TOMO Strategy, TOMO Interactive, TOMO Communications)
„Jak skutecznie wykorzystać potencjał Social Media w marketingu Farmaceutycznym”
- SEO PR
- MONITORING AKTYWNY
- FACEBOOK.COM
- VIRAL MARKETING
- ONLINE ARTICLE MARKETIN
SMAC właściciel >>>Przez przeszło 15 lat z sukcesami zdobywał doświadczenie w działach sprzedaży i marketingu firm polskich i zagranicznych. W ostatnim okresie swojej pracy zarządzał Działem Alternatywnej Komunikacji Marketingowej w firmie Polpharma, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż produktów farmaceutycznych bez wsparcia przedstawicieli medycznych. Z sukcesami wprowadził, a także zarządzał m.in. takimi markami jak: PostinorDuo, Maxigra, Heviran, Novynette, Memotropil.
„Przegląd oferty portali dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów”
- jak skutecznie korzystać z portali dla specjalistów
- jak skutecznie komunikować produkty na receptę w Internecie
- jak wykorzystać skutecznie zasoby Internetu
Grzegorz Firczyk
eMarketing Manager, Polpharma- Związany z firmą Polpharma od blisko 8 lat. Swoją karierę w farmacji rozpoczął od pracy przedstawiciela medycznego. Obecnie, od ponad 2 lat, kieruje zespołem eMarketingu osiągając duże sukcesy w prowadzonych projektach eMarketingowych. Twórca wielu innowacyjnych koncepcji eMarketingowych dla produktów Rx, HOSP oraz OTC. Na co dzień, wraz z zespołem, udziela pełnego wsparcia działom marketingu podczas przygotowania, przeprowadzania i rozliczania kampanii wykorzystujących innowacyjne kanały komunikacji.
„eMarketing w Farmacji – Wielkie sukcesy i bolesne porażki”
- co jest najważniejsze w eMarketingu farmaceutycznym
- eMarketing i jego rola przy promocji leków Rx
- przykłady sukcesów i porażek eMarketingowych w farmacji
- mierniki, które należy zastosować w Marketingu
Pozostałe informacje
Nowoczesny marketing farmaceutyczny a Internet
Prowadzący i agenda:
Członek zarządu, Kompan.pl
Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest odpowiedzialny za sprzedaż i planowanie kampanii. Ponadto zajmuje się operacyjną koordynacją pracy firmy oraz nadzoruje proces rekrutacji i szkolenia pracowników. Posiada certyfikat Google Advertising Professional .W branży internetowej pracuje od 2000 r. Wcześniej pracował na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży w projektach funduszu inwestycyjnego e-Katalyst (m.in. był szefem sprzedaży w bizCentrum) oraz NTTCable (niemiecka firma telekomunikacyjna).
„Praktyczne możliwości promocji SEM/SEO w branży farmaceutycznej”
- jak skutecznie kontrolować koszty
- ile warte jest kliknięcie i jak wpływa na sprzedaż
- reklama graficzna i video rozliczana za efekt
Właściciel TOMO GROUP (TOMO Strategy, TOMO Interactive, TOMO Communications)
„Jak skutecznie wykorzystać potencjał Social Media w marketingu Farmaceutycznym”
- SEO PR
- MONITORING AKTYWNY
- FACEBOOK.COM
- VIRAL MARKETING
- ONLINE ARTICLE MARKETIN
SMAC właściciel >>>Przez przeszło 15 lat z sukcesami zdobywał doświadczenie w działach sprzedaży i marketingu firm polskich i zagranicznych. W ostatnim okresie swojej pracy zarządzał Działem Alternatywnej Komunikacji Marketingowej w firmie Polpharma, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż produktów farmaceutycznych bez wsparcia przedstawicieli medycznych. Z sukcesami wprowadził, a także zarządzał m.in. takimi markami jak: PostinorDuo, Maxigra, Heviran, Novynette, Memotropil.
„Przegląd oferty portali dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów”
- jak skutecznie korzystać z portali dla specjalistów
- jak skutecznie komunikować produkty na receptę w Internecie
- jak wykorzystać skutecznie zasoby Internetu
Grzegorz Firczyk
eMarketing Manager, Polpharma- Związany z firmą Polpharma od blisko 8 lat. Swoją karierę w farmacji rozpoczął od pracy przedstawiciela medycznego. Obecnie, od ponad 2 lat, kieruje zespołem eMarketingu osiągając duże sukcesy w prowadzonych projektach eMarketingowych. Twórca wielu innowacyjnych koncepcji eMarketingowych dla produktów Rx, HOSP oraz OTC. Na co dzień, wraz z zespołem, udziela pełnego wsparcia działom marketingu podczas przygotowania, przeprowadzania i rozliczania kampanii wykorzystujących innowacyjne kanały komunikacji.
„eMarketing w Farmacji – Wielkie sukcesy i bolesne porażki”
- co jest najważniejsze w eMarketingu farmaceutycznym
- eMarketing i jego rola przy promocji leków Rx
- przykłady sukcesów i porażek eMarketingowych w farmacji
- mierniki, które należy zastosować w Marketingu
Kontakt