Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Farmacja

Nowoczesny marketing farmaceutyczny a Internet – Warsztaty dla managerów firm farmaceutycznych
Data rozpoczęcia:
2011-06-06
Data zakończenia:
2011-06-06
Organizator:
Oinpharma Sp. z o.o. Ośrodek Informacji Naukowej

„Nowoczesny marketing farmaceutyczny a Internet” – Szkolenie dla managerów firm farmaceutycznych – Już 6 czerwca 2011 Warszawa

-  case studies

- best and worst practices

- liczby, liczby, liczby

Prowadzą specjaliści – praktycy z branży farmaceutycznej – Sylwetki w zakładce Termin i Cena

W programie:

- Praktyczne możliwości promocji SEM/SEO w branży farmaceutycznej

- Jak skutecznie wykorzystać potencjał Social Media w marketingu Farmaceutycznym

- Przegląd oferty portali dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów

- eMarketing w Farmacji – Wielkie sukcesy i bolesne porażki

Termin:
6 CZERWIEC 2011
Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa
Koszt:
2200 PLN netto
 
obejmuje udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje

Formularz zgłoszeniowy:

pobierz plik

Program

Termin:
6 CZERWIEC 2011
Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa
Koszt:
2200 PLN netto
 
obejmuje udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje

Nowoczesny marketing farmaceutyczny a Internet

Prowadzący i agenda:

Mateusz Ostachowski

Członek zarządu, Kompan.pl

Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest odpowiedzialny za sprzedaż i planowanie kampanii. Ponadto zajmuje się operacyjną koordynacją pracy firmy oraz nadzoruje proces rekrutacji i szkolenia pracowników. Posiada certyfikat Google Advertising Professional .W branży internetowej pracuje od 2000 r. Wcześniej pracował na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży w projektach funduszu inwestycyjnego e-Katalyst (m.in. był szefem sprzedaży w bizCentrum) oraz NTTCable (niemiecka firma telekomunikacyjna).

„Praktyczne możliwości promocji SEM/SEO w branży farmaceutycznej”
- jak skutecznie kontrolować koszty
- ile warte jest kliknięcie i jak wpływa na sprzedaż
- reklama graficzna i video rozliczana za efekt

Tomoho Umeda

Właściciel TOMO GROUP  (TOMO Strategy, TOMO Interactive, TOMO Communications)

„Jak skutecznie wykorzystać potencjał Social Media w marketingu Farmaceutycznym”

-          SEO PR
-          MONITORING AKTYWNY
-          FACEBOOK.COM
-          VIRAL MARKETING
-          ONLINE ARTICLE MARKETIN

Rafał Prażanowski

SMAC właściciel >>>Przez przeszło 15 lat z sukcesami zdobywał doświadczenie w działach sprzedaży i marketingu firm polskich i zagranicznych. W ostatnim okresie swojej pracy zarządzał Działem Alternatywnej Komunikacji Marketingowej w firmie Polpharma, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż produktów farmaceutycznych bez wsparcia przedstawicieli medycznych.  Z sukcesami wprowadził, a także zarządzał  m.in. takimi markami jak:  PostinorDuo, Maxigra, Heviran, Novynette, Memotropil.

„Przegląd oferty portali dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów”
- jak skutecznie korzystać z portali dla specjalistów
- jak skutecznie komunikować produkty na receptę w Internecie
- jak wykorzystać skutecznie zasoby Internetu

Grzegorz Firczyk
eMarketing Manager, Polpharma- Związany z firmą Polpharma od blisko 8 lat. Swoją karierę w farmacji rozpoczął od pracy przedstawiciela medycznego. Obecnie, od ponad 2 lat, kieruje zespołem eMarketingu osiągając duże sukcesy w prowadzonych projektach eMarketingowych. Twórca wielu innowacyjnych koncepcji eMarketingowych dla produktów Rx, HOSP oraz OTC. Na co dzień, wraz z zespołem, udziela pełnego wsparcia działom marketingu podczas przygotowania, przeprowadzania i rozliczania kampanii wykorzystujących innowacyjne kanały komunikacji.  

„eMarketing w Farmacji – Wielkie sukcesy i bolesne porażki”
- co jest najważniejsze w eMarketingu farmaceutycznym
- eMarketing i jego rola przy promocji leków Rx
- przykłady sukcesów i porażek eMarketingowych w farmacji
- mierniki, które należy zastosować w Marketingu

Formularz zgłoszeniowy:

pobierz plik

Pozostałe informacje

Termin:
6 CZERWIEC 2011
Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa
Koszt:
2200 PLN netto
 
obejmuje udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje

Nowoczesny marketing farmaceutyczny a Internet

Prowadzący i agenda:

Mateusz Ostachowski

Członek zarządu, Kompan.pl

Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest odpowiedzialny za sprzedaż i planowanie kampanii. Ponadto zajmuje się operacyjną koordynacją pracy firmy oraz nadzoruje proces rekrutacji i szkolenia pracowników. Posiada certyfikat Google Advertising Professional .W branży internetowej pracuje od 2000 r. Wcześniej pracował na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży w projektach funduszu inwestycyjnego e-Katalyst (m.in. był szefem sprzedaży w bizCentrum) oraz NTTCable (niemiecka firma telekomunikacyjna).

„Praktyczne możliwości promocji SEM/SEO w branży farmaceutycznej”
- jak skutecznie kontrolować koszty
- ile warte jest kliknięcie i jak wpływa na sprzedaż
- reklama graficzna i video rozliczana za efekt

Tomoho Umeda

Właściciel TOMO GROUP  (TOMO Strategy, TOMO Interactive, TOMO Communications)

„Jak skutecznie wykorzystać potencjał Social Media w marketingu Farmaceutycznym”

-          SEO PR
-          MONITORING AKTYWNY
-          FACEBOOK.COM
-          VIRAL MARKETING
-          ONLINE ARTICLE MARKETIN

Rafał Prażanowski

SMAC właściciel >>>Przez przeszło 15 lat z sukcesami zdobywał doświadczenie w działach sprzedaży i marketingu firm polskich i zagranicznych. W ostatnim okresie swojej pracy zarządzał Działem Alternatywnej Komunikacji Marketingowej w firmie Polpharma, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż produktów farmaceutycznych bez wsparcia przedstawicieli medycznych.  Z sukcesami wprowadził, a także zarządzał  m.in. takimi markami jak:  PostinorDuo, Maxigra, Heviran, Novynette, Memotropil.

„Przegląd oferty portali dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów”
- jak skutecznie korzystać z portali dla specjalistów
- jak skutecznie komunikować produkty na receptę w Internecie
- jak wykorzystać skutecznie zasoby Internetu

Grzegorz Firczyk
eMarketing Manager, Polpharma- Związany z firmą Polpharma od blisko 8 lat. Swoją karierę w farmacji rozpoczął od pracy przedstawiciela medycznego. Obecnie, od ponad 2 lat, kieruje zespołem eMarketingu osiągając duże sukcesy w prowadzonych projektach eMarketingowych. Twórca wielu innowacyjnych koncepcji eMarketingowych dla produktów Rx, HOSP oraz OTC. Na co dzień, wraz z zespołem, udziela pełnego wsparcia działom marketingu podczas przygotowania, przeprowadzania i rozliczania kampanii wykorzystujących innowacyjne kanały komunikacji.  

„eMarketing w Farmacji – Wielkie sukcesy i bolesne porażki”
- co jest najważniejsze w eMarketingu farmaceutycznym
- eMarketing i jego rola przy promocji leków Rx
- przykłady sukcesów i porażek eMarketingowych w farmacji
- mierniki, które należy zastosować w Marketingu

Formularz zgłoszeniowy:

pobierz plik

Kontakt

Termin:
6 CZERWIEC 2011
Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa
Koszt:
2200 PLN netto
 
obejmuje udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje

Formularz zgłoszeniowy:

pobierz plik

Newsletter