Szkolenie roku 2018! Liczba miejsc ograniczona!
Twój produkt w znanej sieci handlowej? Dlaczego nie?!
Praktyczna i sprawdzona wiedza ze spotkań z kupcami z sieci!
Miejsce: Kraków
Termin: 20 Września 2018
Czas trwania: 09.30-16.55* (1 dzień)
*godziny mogą lekko ulec zmianie
CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest przedstawienie aktualnego stanu wiedzy związanego z:
- współpracą z sieciami handlowymi i hipermarketami w Polsce,
- kontaktem z kupcami w sieciach handlowych.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- jak ocenić, czy jesteśmy dobrym kandydatem dla kupca jako firma,
- co zrobić, żeby poprawić swój wizerunek i swoją historię w gromadzonych o nas danych,
- jak przygotować firmę jako dostawcę do sprzedaży wielkopowierzchniowej,
- jakie podjąć rozsądne działania marketingowe, wspierające sprzedaż
- ogólnikowo o tworzeniu ofert współpracy, obliczaniu rentowności współpracy.
PROGRAM
Jak nie przegrać na starcie? kryteria doboru VENDORA (dostawcy)
Współpracuj zamiast handlować.
Format oferty - jak powinna być skonstruowana - PDF czy EXCEL ?
Cena - Jaką cenę zasugerować - ile dać marży/narzutu . Co to jest: "cena SRP" + co to jest cena: net-net-net
Jak przygotować ofertę IN-OUT i OPE na przykładzie sieci Rossmann i Stokrotka
Co zawiera umowa z siecią?
Zwroty towarów - na co się godzić ?
Jak przygotować treść zaproszenia do współpracy.
Wsparcie SELLAOUTu.
Znaczenie opakowania zbiorczego.
Warsztaty:
- Badanie rynku Tradewatch, Webranking
- telefon Prelegenta do kupca, w imieniu wybranego Uczestnika, w sprawie jego produktu
Bonus:
- rozwiązanie na szybką współpracę z Carrefour, Empik, TESCO
- gotowy szablon ofertowy, z gotowymi formułami dla wyliczeń
- kontakty do wybranych sieci
Uczestnicy są proszeni o przyniesienie ze sobą produktów. Jednak nie więcej niż w ilości 5-ciu.
ADRESACI
- pracownicy firm produkujących, dystrybuujących i importerów oraz eksporterów produktów kosmetycznych, chemicznych, spożywczych itd. (różnego szczebla).
- dział sprzedaży, dział kreacji produktu, dział rozwoju, przedstawiciele handlowi, ale przede wszystkim…
- kadra zarządzająca.
Aby uniknąć „wrogich przejęć”, to głównie prezesi i właściciele powinni wiedzieć, jak nawiązywać relacje z kupcami z sieci handlowych.
PRELEGENT
Tomasz Szacoń - przedstawiciel RetailPoland
Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES. Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.
Cena: 970* zł netto/osoba
UWAGA!
*900 zł netto/osoba przy rejestracji do 31 sierpnia 2018
* 870 zł netto/osoba dla Uczestników biorących udział w dwóch częściach szkoleń z sieci
5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy
10% rabatu dla studentów
Cena szkolenia obejmuje:
- wykłady
- materiały dydaktyczne w formie papierowej
- przerwy kawowe
- lunch
- certyfikat
Termin zapisu: do 12.09.2018 r.
Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.
NASZA WIEDZA W TWOJEJ PRAKTYCE!
Skontaktuj się z nami!
Zaproponuj ciekawy temat szkolenia, a w zamian uzyskasz rabat!
KOORDYNATOR SZKOLENIA:
Katarzyna Staniaszek
e-mail: katarzyna.staniaszek@biotechnologia.pl, tel.: 782 468 130