Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Farmacja, Biotechnologia, Kosmetologia, Nasze szkolenia

Jak wprowadzić produkt do sieci handlowych? HIT
Data rozpoczęcia:
2018-09-20
Data zakończenia:
2018-09-20
Organizator:
Bio-Tech Media Sp. z o.o.
Miejsce
Kraków
Zarejestruj się na to szkolenie na naszym portalu!
Wypełnij formularz

Szkolenie roku 2018! Liczba miejsc ograniczona!

 

Twój produkt w znanej sieci handlowej? Dlaczego nie?!

 

Praktyczna i sprawdzona wiedza ze spotkań z kupcami z sieci!

 

 

Miejsce: Kraków

Termin: 20 Września 2018

Czas trwania: 09.30-16.55* (1 dzień)

*godziny mogą lekko ulec zmianie

 

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest przedstawienie aktualnego stanu wiedzy związanego z:
- współpracą z sieciami handlowymi i hipermarketami w Polsce,
- kontaktem z kupcami w sieciach handlowych.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- jak ocenić, czy jesteśmy dobrym kandydatem dla kupca jako firma,

- co zrobić, żeby poprawić swój wizerunek i swoją historię w gromadzonych o nas danych,

- jak przygotować firmę jako dostawcę do sprzedaży wielkopowierzchniowej,
- jakie podjąć rozsądne działania marketingowe, wspierające sprzedaż

- ogólnikowo o tworzeniu ofert współpracy, obliczaniu rentowności współpracy.

PROGRAM

  1. Jak nie przegrać na starcie? kryteria doboru VENDORA (dostawcy)

  2. Współpracuj zamiast handlować.

  3. Format oferty - jak powinna być skonstruowana - PDF czy EXCEL ?

  4. Cena - Jaką cenę zasugerować - ile dać marży/narzutu . Co to jest: "cena SRP" + co to jest cena: net-net-net

  5. Jak przygotować ofertę IN-OUT i OPE na przykładzie sieci Rossmann i Stokrotka

  6. Co zawiera umowa z siecią? 

  7. Zwroty towarów - na co się godzić ?

  8. Jak przygotować treść zaproszenia do współpracy.

  9. Wsparcie SELLAOUTu.

  10. Znaczenie opakowania zbiorczego.

Warsztaty:

- Badanie rynku Tradewatch, Webranking

- telefon Prelegenta do kupca, w imieniu wybranego Uczestnika, w sprawie jego produktu

Bonus:

- rozwiązanie na szybką współpracę z Carrefour, Empik, TESCO

- gotowy szablon ofertowy, z gotowymi formułami dla wyliczeń

- kontakty do wybranych sieci

 

Uczestnicy są proszeni o przyniesienie ze sobą produktów. Jednak nie więcej niż w ilości 5-ciu.

ADRESACI

- pracownicy firm produkujących, dystrybuujących i importerów oraz eksporterów produktów kosmetycznych, chemicznych, spożywczych itd. (różnego szczebla).

- dział sprzedaży, dział kreacji produktu, dział rozwoju, przedstawiciele handlowi, ale przede wszystkim…

- kadra zarządzająca.

Aby uniknąć „wrogich przejęć”, to głównie prezesi i właściciele powinni wiedzieć, jak nawiązywać relacje z kupcami z sieci handlowych.

PRELEGENT

Tomasz Szacoń - przedstawiciel RetailPoland

Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES. Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.

 

Cena: 970* zł netto/osoba

UWAGA!

*900 zł netto/osoba przy rejestracji do 31 sierpnia 2018

* 870 zł netto/osoba dla Uczestników biorących udział w dwóch częściach szkoleń z sieci

5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy

10% rabatu dla studentów

 

Cena szkolenia obejmuje:

- wykłady

- materiały dydaktyczne w formie papierowej

- przerwy kawowe

- lunch

- certyfikat

 

Termin zapisu: do 12.09.2018 r.

Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.

 

 

NASZA WIEDZA W TWOJEJ PRAKTYCE!

 

Skontaktuj się z nami!

Zaproponuj ciekawy temat szkolenia, a w zamian uzyskasz rabat!

 

KOORDYNATOR SZKOLENIA:

Katarzyna Staniaszek

e-mail: katarzyna.staniaszek@biotechnologia.pl, tel.: 782 468 130

 

Newsletter