Koncern L’Oreal ,oraz marki do niego należące, konsekwentnie realizują politykę zrównoważonego rozwoju i dbałości o środowisko naturalne.
Wyrazem tego jest wspólne działanie marki Garnier oraz niemieckiej firmy opakowaniowej Gerresheimer. Efektem zawartego między firmami porozumienia ma być stworzenie szklanego opakowania kosmetyków, które będzie zawierało aż 40 % szkła pochodzącego z recyklingu a swym wyglądem będzie równie atrakcyjne , jak opakowanie wykonane ze szkła tradycyjnego, niepochodzącego z recyclingu.
Garnier twierdzi, że będzie pierwszym producentem w segmencie rynku pielęgnacji skóry, który wprowadzi szklane opakowania kosmetyków zawierające 40 % szkła pochodzącego z recyklingu.
Zgodnie z założeniami firmy, efekt wysokiej jakości szklą da się osiągnąć dzięki stosowaniu szkła z dokładnej segregacji i wysokiej jakości stłuczki szklanej.
oprac. Marta Kłopotowska
Źródło: specialchem4cosmetics.com
KOMENTARZE