Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Nowe wcielenie Pillsbury Doughboy
17.06.2004
Współpraca pomiędzy General Mills i Ecolab zaowocowała pomysłem umieszczenia znanego w USA Pillsbury Doughboy, ludzika reklamującego wyroby spożywcze firmy Pillsbury, w nowej roli.
W ten oto sposób Pillsbury Doughboy udzielił swojego wizerunku opakowaniu na płynne, dobrze pieniące się mydło kuchenne.

Ecolab opracował formułę mydła które zostało wzbogacone o zapach świeżych wypieków.

Mydło to rozprowadzane jest po przez wodoodporną pompkę wyprodukowaną przez Airspray International.

KOMENTARZE
news

<Luty 2025>

pnwtśrczptsbnd
28
Rutynowe testowanie wag
2025-01-28 do 2025-01-28
1
2
4
6
7
8
9
10
11
Czyszczenie Wagi Laboratoryjnej
2025-02-11 do 2025-02-11
12
13
14
15
16
22
23
24
1
Aesthetic Cosmetology of the Future
2025-03-01 do 2025-03-01
2
Newsletter