Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Innowacyjność w opakowaniach dla pomadek
27.07.2006
Firma RPC beauté Thornaby opatentowała innowacyjny pomysł na opakowanie dla szminek. Oferuje ono unikalną funkcjonalność oraz dekorację, a proces produkcji jest prostszy i mniej kosztowny.


reveal

Nowy pomysł nazwany Reveal, jest zaprojektowany aby zadowolić wszystkie kryteria producentów kosmetyków, włączając w to wygodę użytkownika, a także nowe możliwości znakowania. Jednak najważniejsza innowacją jest mechanizm wykręcania pomadki. W miejsce tradycyjnej metody wykręcania pomadki, wprowadzono nowy projekt. Płaszcz (osłonka) szminki chowa się odsłaniając masę.. Metoda ta ma na celu wprowadzić maksymalną stabilizację zarówno dla konsumentów, jak i dla linii produkcyjnych- zadowolenia na obu końcach łańcucha dostawczego. Dodatkową korzyścią, której nie posiadają zwyczajne opakowania jest fakt, że ujawniający mechanizm nie jest w formie spirali, co pozwała uzyskać gładką powierzchnię zewnętrzną, która jest doskonałym miejscem na zdobienia wybrane przez konkretną firmę. Zdobienia te pozwolą utożsamić produkt z konkretna firmą. Możliwości umieszczania znaków firmowych to m.in. drukowanie na powierzchniach, z wykorzystaniem folii zwykłej, holograficznej, barwnej; lakierowanie, aby nadać metaliczny połysk, dopasowanie koloru do innych komponentów lub zawartości; lub zastosowanie całkowicie przezroczystego opakowania, aby umożliwić pełną widoczność koloru produktu. Firma uważa, że produkcja tego opakowania pochłania mniej funduszy, ponieważ Reveal zawiera mniej komponentów, co ułatwia montaż i upraszcza w znacznym stopniu produkcję. Oszczędność jest dodatkowo wzmocniona, ponieważ możliwości zdobienia eliminują potrzebę stosowania standardowej powłoki z anodyzowanego aluminium. Firma RPC beauté Thornaby wierzy, że nowe opakowanie będzie miało wlew na przemysł kosmetyczny, a liczne zalety innowacyjnego opakowania zostaną szybko rozpoznane przez producentów kosmetyków.

Źródło: www.cosmeticsdesign-europe.com

KOMENTARZE
Newsletter