Renishaw Sp. z o.o.

Główny telefon: Biuro + 22 577 11 80

Główny email: poland@renishaw.com

Renishaw Sp. z o.o.

Kim jesteśmy

Renishaw - wiodący producent aparatury naukowo-badawczej i pomiarowej posiada w swojej ofercie szeroki wachlarz systemów spektroskopiii ramanowskiej o charakterze modułowym, które świetnie sprawdzą się zarówno w laboratorium badawczym typu R&D, jak i kontroli jakości, czy podczas monitorowania procesów chemicznych online.

Oferowane systemy w sposób nieniszczący dla próbki umożliwiają pełną identyfikację chemiczną i strukturalną badanych materiałów, jak również uzyskiwanie wysokiej rozdzielczości map spektralnych Ramana badanych próbek również w modzie obrazowania 2D i 3D.

Modułowość spektrometrów inVia Raman Renishaw pozwala na łatwe rozbudowanie lub integrowanie z innymi technikami badawczymi takimi jak mikroskopia sił atomowych (AFM/ TERS/NSOM) dedykowana do badań nanomateriałów, mikroskopia fluorescencyjna (CLSM) oraz skaningowa mikroskopia elektronowa (SEM) – system inLuxTM. Nasze spektrometry o wysokiej czułości ułatwiają analizę chemiczną ciał stałych, cieczy i gazów. Wyposażone w pomiary polaryzacyjne i temperaturowe, pozwalają na dogłębne zrozumienie procesów zachodzących w badanym materiale.  Dzięki swojej unikalności i modułowości znajdują zastosowanie w wielu dziedzinach nauki i przemysłu, między innymi w kryminalistyce, geologii, chemii, farmacji, materiałoznawstwie, elektrochemii, naukach przyrodniczych i analitycznych.

Sprawdź naszą ofertę na naszej stronie internetowej (www.renishaw/raman.com) i umów się na wizytę w naszym centrum pokazowym w Warszawie, gdzie nasi specjaliści pomogą w dobraniu i konfiguracji systemu odpowiadającego Twoim potrzebom.

Renishaw is an established world leader in spectroscopy and metrology, providing high performance solutions for Raman spectroscopy. Renishaw Sp. z o.o provides service and support for customers of Renishaw Group in Poland.

E-mail: poland@renishaw.com